Sider

30.8.13

Summer moments: Beautiful Crete #1

Vi ankom til Kreta på en torsdag - og om fredagen, vores første rigtige dag på øen, tog vi ind til Rethymnon, som lå få kilometer fra den søde lille landsby, som vi boede i. Her gik vi rundt inde i de små hyggelige gader (dem får I nok at se en anden dag) før vi gik op på Fortezza. Her var der masser af historie og smuk udsigt - se bare med! Billederne er taget af mange forskellige kameraer og forskellige fotografer. Jeg har fået lov til at dele dem med jer - så tak til min familie for det. Jeg har ikke fået spurgt om, hvordan de har det med at ende op på min blog. Men min søsters ryg og smukke lyse hår har sneget sig ind her. 

We arrived at Crete on a Thursday - and on Friday, our first real day on the island, we went to Rethymnon which was only a few kilometres away from the village we lived in. We walked around the small, beautiful streets (you'll probably see more prictures of that some other day) before we walked to Fortezza. We enjoyed the history and especially the beautiful view - have a look for yourself! The photos are from a lot of different cameras and photographers - and my family was okay with me sharing them with you. I haven't asked them how they'd feel about being on the blog - but my sisters bag and beautiful blonde hair snuck up.












1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...