Sider

27.10.13

Instagram update: Better than nothing

Det er efterhånden noget tid siden, at jeg har fundet vejen herind. Jeg har haft for meget at se til og for lidt overskud til at få presset blogging ind. Det har været en tiltrængt pause, som jeg ikke engang er sikker på er ovre endnu - det må tiden vise. Men jeg har savnet at blogge og jeg har savnet jer. Når jeg forsvinder på den måde, som jeg har været forsvundet de sidste par uger, så er jeg dog ofte at finde på Instagram, hvor jeg for det meste opdaterer mere end hvad jeg selv synes jeg burde. Der hedder jeg MaleneFL og jeg synes det kunne være hyggeligt, hvis du ville følge med i alle de små ting, som sker i mit liv - for der sker en del, hvis jeg skal sige det selv. 

It's been a while! I've had too much to do and too little energy for blogging. I guess it's been a needed break (which I'm not even sure is really over, but time will show). I've missed blogging and I've been missing you guys. When I go away like that and dissapear like I did for the last couple of weeks you can still find me on Instagram. Most of the time I update more than I think I should over there. I'm @MaleneFL and I would be happy to see you there if you'd like to know about all the little things going on in my life - because things are going on! 


Siden sidst har jeg været syg. Både af influenza og travlhed. Jeg har været hjemme hos min mor og far, hvor min søster og jeg blev passet godt på og vi besøgte mine bedsteforældre i Ribe. Jeg har kørt en masse i tog og jeg har brugt en masse tid (og penge) på kaffebarer, hvor jeg har gennemgået mine noter og tanker i løbet af mit feltarbejde i København. Jeg har haft en masse dejlige kærestedage, blandt andet med Sushi og hyggelige puder og efterårsgåture i byen. Vi sørger for, at vi får slappet af sammen, når vi nu ikke ser hinanden så meget, fordi jeg render rundt ovre i den anden ende af landet meget af tiden. Og så har jeg set nogle søde piger og haft røde læber.

Since you heard from me last I've been sick. Sick because of the flu and sick because I feel too busy most times. I've been at my parents', my sister and I was taken good care of and we visited our grandparents in Ribe. I've been in a train a lot and I've been spending alot of time (and money...) at coffee bars, where I've been running through my notes and thoughts concerning my fieldwork in Copenhagen. I've had a lot of wonderful boyfriend/girlfriend days with sushi and pillows and autumn walks. We make sure we spend a lot of relaxing time together, since we don't see each other much right now, because I spend most time in Copenhagen. And I've been seeing sweet girls and wearing red lips. 

Hvordan har du haft det siden sidst?
How have you been?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...