Sider

17.1.16

Last outfit of 2015 - and the first of 2016


Og sådan gik de første to uger af 2016 så nærmest uden at jeg har opdaget at året kom. Året er startet i fuld fart og jeg har simpelthen så travlt, at jeg ikke har nået at tjekke ordentligt ind på bloggen endnu - men her er jeg! Med et outfit som faktisk blev brugt intet mindre end to gange i min juleferie, altså både juleaften og nytårsaften. Men tyl og glitter passer jo bare så formidabelt til begge aftener og jeg havde begrænset plads i min kuffert. 

Nederdelet er efterhånden et gammelt et fra H&M+. Jeg har ikke brugt det en helt masse, men jeg er så glad for at have det i mit skab, når der skal være lidt ekstra fest og pigethed over det. Alle kvinder burde have et tylnederdel i skabet. 

English:
And just like that the first two weeks of 2016 disappeared almost before I realized that a new year had begun. I'm really busy and haven't had the time to blog, but here I am with an outfit that I actually wore both on christmas and new years eve! 

The skirt is a few seasons old now and from H&M+. I haven't used it alot but I'm so happy that it's in my closet when I need a little extra girlyness. 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...