Sider

1.10.16

Nanna XL is back in town


Jeg er ret sikker på, at jeg ikke er den eneste beboer i Århus, der har savnet Nanna XL, siden de lukkede deres butik i City Vest, da 2013 blev til 2014. Nu er de altså tilbage! Denne gang kan I finde dem i Storcenter Nord

Jeg var med til det sidste dengang, da jeg sideløbende med mit studie arbejdede deltid i butikken. Siden da jeg har jeg været temmelig træt af, at de ikke længere var at finde her i byen, for selvom jeg er - og aldrig stopper med at være - stor fan af Zizzi, så kan Nanna XL noget helt særligt i forhold til byens andre plus size-butikker, hvis I spørger mig. Nanna XL er virkelig dygtige til at være mangfoldige. De favner bredt både hvad angår brands og målgrupper. Jeg kan gå derind og jeg kan tage min mormor under armen (men jeg lader være, for hun er alt andet end tyk, så det giver ikke så meget mening! Men I forstår pointen; én i tyverne og én der er lidt ældre, ikke?) og så kan vi begge to komme ud med noget der rammer hver vores smag. 

På hylderne i Nanna XL finder du ud over tøj fra deres eget mærke også Zizzi, Zhenzi, DNY, Cassiopeia og Junarose (og så har jeg endda helt sikkert også glemt nogle). Og som noget helt nyt kan du faktisk også finde et lille eksklusivt udvalg af My Little Curvy Love i den nye butik i Storcenter Nord. Så vidt jeg kunne forstå på chefen i foretagendet, så er det planen, at MLCL skal kunne være at finde i resten af landet inden så længe. Jeg behøver vist ikke at sige, at jeg er virkelig begejstret for, at de har taget den nye perle til sig. Jeg kunne da heller ikke lade være med at snige et par af kjolerne fra mærket med mig ind i prøverummet - og jøsses, der er styr på snit og silhuet. Så har jeg ikke sagt for lidt. 

English:

Hi guys!

This post is about a new store in Aarhus, the town I live in. I'm afraid it's not that relevant for you guys. However - if you have any questions, don't hesitate to ask and I'll be happy to answer you if I can. 


Jeg har, som I nok kan fornemme, selvfølgelig været forbi den nye butik i Storcenter Nord, som åbnede i torsdags. Denne gang på den anden side af kassen, men det var en fornøjelse, for de nye Nanna XL-piger er simpelthen så søde og servicen er, som jeg kender den bedst, når det kommer til kæden; rigtig god! Butikken er blevet rigtig lækker og jeg har på fornemmelsen, at jeg kommer til at tage til den del af byen lidt oftere nu. I kan lige tage en tur rundt i butikken sammen med mig herunder: 










Som noget helt nyt kan I også klikke Nanna XL's udvalg hjem fra deres spritnye webshop. Jeg ved at mange har efterspurgt den, så det er da skønt, at den er kommet nu. Det eneste minus ved dén løsning skulle da lige være, at man så ikke får oplevelsen af prøverummene med - se lige hvor pæne de er!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...