Sider

22.5.12

Update (Instagram style!)

Følgende er en update på de sidste par uger af mit travle liv. Jeg forstår slet ikke, hvor tiden bliver af! 

The following is an update from my busy life. I can't understand how the time goes by so fast!

Jeg smagte en af de nye Ben&Jerry's is - og den var god! - I tried out one of the new Ben&Jerry's flavours - and it was good! // Jeg kunne ikke gå i seng, fordi min computer skulle update - længe! - I couldn't go to bed 'cause my computer updated - for a long time! // Jeg nød at verden er så smuk - I enjoyed that the world is so beautiful
Jeg malede mine negle mintgrønne til nonfirmation - I painted my nails minty // Jeg bagte kage for at slippe lidt for min eksamen - I baked a cake to get away from my exam for a while // Det var koldt, så jeg drak varm kakao - It was cold so I had hot chocolate
Jeg gik i regnvejr - I went for a walk in the rain // Og kom ind i tørvejr, hvor der var ild i... tv'et - And got inside where there was fire in the... well, tv // Jeg nød rabarbermost, som min kæreste har været så sød at købe til mig - I enjoyed this rhubarb drink my boyfriend got for me - he's so nice!
Jeg spiste de første danske jordbær - I had the first Danish strawberries, they're the best! // Jeg skar mig i fingeren, da jeg var halvvejs gennem opvasken - I cut my finger halfway through the dishes // Hr. Kæreste insisterede på fodbold, så jeg insisterede på is og bobler - My boyfriend insisted on football, I insisted on icecream and bubbles
Jeg har skrevet eksamen i solen (hvem snakkede om omskifteligt vejr?) - I've been writing my exam in the sun (who said something about changeable weather?) // Jeg har gået ture i solen - I've been going for walks in the sun // Jeg har læst kærlighedsbreve - I've been reading love letters 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...