Sider

21.2.12

New In: Boring But Important

Alt er fra Bog & Idé, undtagen "Wreck this Journal", som er fra eLounge.dk
Af og til dikterer studiet og den del af en, som inderst inde gerne vil være lidt praktisk, at man bruger penge på... Ja, praktisk ting. Som en kalender, der kan give det nødvendige overblik over de næste mange måneder og som altså ikke bare stopper midt i sommeren, hvor jeg gerne skulle kunne planlægge min ferie. Og som papirsblokke, som jeg kan bruge til alle de interviews, jeg vist skal lave i forbindelse med studiet.
 Men lidt sjov skal man jo have! Så jeg brugte alt for mange penge på tusser i alle regnbuens farver - og lidt til. Dem har jeg længe haft planer med. Jeg har nemlig en udgave af "Wreck This Journal", som jeg gerne vil igang med at ødelægge. Det er ligesom hele princippet med bogen. Selvom jeg tror jeg får svært ved det. Den er jo så pæn. Og jeg kan godt lide pæne bøger.
 Med til tusserne hørte et sjovt penalhus, som kan lynes helt fra hinanden, så det bare er én lang lynlås.

Sometimes school and the part of you, that deep down wants to be practical, demand of you to spend money on... Well, practical stuff. For example a calendar that will give you the needed overview of the next few months. And a calendar that doesn't just end in the middle of the summer, where you need to write down your plans for vacation (if I will be so lucky to have some anyway). And for example blocks of paper for the interviews I will be doing in school.
 But you have to have a little fun! So I spend too much money on markers in all the colours of the rainbow - and a few more. I've had plans for those markers for at while now. I've got a copy of "Wreck This Journal" and I want to start destroying it. It's the whole point of the book. I think I will have a hard time doing it though. It's so pretty. And I like pretty books.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...