Sider

21.2.12

Words of Wisdom


Billedet her er fra vores værelse på det hostel vi boede på i London i sommers. Jeg var der sammen med min mor og min søster. Billedet hang på væggen og jeg gik rundt og nynnede Beatles-sangen hele ugen. De havde nu fat i noget de gutter.

Jeg har hilst på erantis og vintergækker på min tur hjem i dag. Det minder lidt om forår, hva'? Hvor er det skønt.

This photo is from our room at the hostel we stayed at in London last summer. I went with my mother and my sister. The picture was on the wall and I was singing the well known tune by The Beatles all week. They were on to something, those guys.

I've been saying hello to spring flowers on my way home today. It smells like spring here in Denmark.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...