Sider

1.6.14

Sommer Giveaway; Zizzi tunika

(This giveaway is for my Danish readers only - I'm sorry guys!)

I dag er årets første officielle kalendersommerdag. Og det skal da fejres, skal det ikke? Så i dag rammer denne lækre Zizzi Giveaway bloggen. Du kan vinde denne flotte Zizzi-tunika i str. L, som er lavet en lækker let strik. Farven er super sommerlig og de etniske detaljer på ærmerne rammer sommerens festivaltrend spot on! 

Pink Tunika fra ZIZZI

Har du lyst til at vinde? Det forstår jeg godt! Alt du skal gøre er, at være fast læser af min blog på Bloglovin' og "Synes godt om" på Facebook. Og så skal du lige huske at ligge en kommentar til bloggen, hvor du fortæller mig, hvilke spændende planer du har for sommeren. Du må også meget gerne smide din mailadresse i kommentaren, så jeg kan få fat på dig, hvis du vinder.

Glædelig sommer og held og lykke! Jeg trækker en vinder om en uge, søndag den 8. juni. 

39 kommentarer:

  1. Jamen den ville da være perfekt hjemme ved mig den der! :D Jeg følger (selvfølgelig) begge steder :)

    Denne sommer har jeg ikke de store planer. Jeg vil nyde sommeren med min søde kæreste og det - forhåbentlig - gode vejr med masser af frisk frugt, is og drinks (man er vel mad-pige) udover det låner vi nok mine forældres sommerhus ned til havet et par dage og ja ellers så bare afslapning indtil semester start :)

    mange hilsner Maibritt J // maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, det lyder nu ellers som en hyggelig sommer! En tur i sommerhus er nu aldrig af vejen!

      Slet
  2. Glædelig sommer til dig også ;-)
    Jeg skal en tur til Grækenland - og skal lige nå en festival inden og ellers skal jeg være sammen med min skønne lille familie ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Nej, hvor dejligt - hvor skal du hen i Grækenland? Sidste sommer var jeg på Kreta og det er jo simpelthen et skønt sted!

      Slet
    2. Jeg skal til Kalymnos - der skulle være dejligt ;-)

      Slet
  3. Superfin tunika! Sommeren skal tilbringes på terrassen, i haven og på stranden :-) mia@page.dk

    SvarSlet
  4. Ih den er fin - og en skøn sommerfarve! Herhjemme står den på havearbejde/hygge - vi skal have anlagt terrasse i baghaven og hegn i forhaven - det er en masse hårdt arbejde - men glæder mig til at høste glæden på de varme sommeraftener på terrassen!
    kh. Pennie
    http://pennnylane.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Hvor er den fin, jeg deltager helt sikkert :)
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  6. Til sommeren skal jeg læse masser - og besøge familien i Norge;) trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg deltager. Jeg starter sommeren med en tur til Göteborg i næste uge. Resten af sommeren bliver tilbragt i kolonihaven.
    Jacobsen.betty(a)gmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg skal skrive opgave hele sommeren :( ikke lige det fedeste... Men håber da på at der bliver plads og tid til en masse hyggelige grilaftner alligevel :)

    //maja3012(a)hotmail.com

    SvarSlet
  9. jeg skal nyde den første sommer med vores datter alma på 9 mdr.
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  10. Anonym5.6.14

    Jeg ville supergerne vinde denne konkurrence, kan desværre ikke selv passe tunikaen, da jeg er en "small-pige", men vil gerne forære den videre til min veninde som den bare vil klæde helt fantastisk :o)

    SvarSlet
  11. Lækker frisk sommer farve :) Jeg skal slappe af med min lille dreng på 10 mdr. :) Mine forældre har inviteret os i sommerhus sammen med min søster og hendes børn, så det ser jeg også frem til :)

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  12. Sommerferien går i år sydpå til Kreta m mand, børn, søster og bedsteforældrene :-)

    SvarSlet
  13. Den vil jeg da vist nok lige pynte indeni :D .. planen er pt en uge i Øster Hurup, til en gang V8 hygge, derudover bliver det "en dag ud af huset" oplevelser :)

    SvarSlet
  14. Marie Light5.6.14

    Nuuj en lækker præmie!

    Jeg er gravid og venter vores første barn til oktober så her hjemme står sommeren på indkøb af diverse babyting, afslapning og småture ud i det danske land :)

    (marielight1984@hotmail.com)

    SvarSlet
  15. Denne sommer skal det meste af tiden bruges på at søge job og ellers på at hygge om min familie i vores dejlige baghave. Vi har 3 uger sammen og drømmer lidt om en tur i sommerhus, for at komme hjemmefra. Men hvor i DK omkringliggende udland, vi ender finder vi nok først ud af senere.
    Det er glæden ved ikke-skolebørn (endnu). Vi holder først rigtig sommerferie i august.

    thessie(@)kvaek.dk - håber du finder ud af min mail, orker bare ikke alt for meget spam.

    SvarSlet
  16. Åh den farve er jo så lækker :)

    Manden har været så heldig at vinde en ladcykel i en mdr. Så efter endt eksamen har vi givet os selv den udfordring at vi tager med sønnike på 2 år til Skagen med cykel. 2 x 130 km. Det skal nok blive en dejlig tur :)
    God sommer til dig også :)

    Skulle man være så heldig så er mailen mail@sarahsofie.dk :)

    SvarSlet
  17. Uhh den ville være fin her til sommeren

    SvarSlet
  18. Super flot tunika :-)
    Skal sydpå i august. .sikkert Mallorca og nyde varmen og de lækre strande :-D

    SvarSlet
  19. Anonym5.6.14

    Sikke en skøn tunika ;-) Ville være super skøn at have her i sommeren, som skal holdes hjemme med børnene. Så satser på lækkert vejr, så vi kan hygge i haven og stranden. Hilsen Anna thaarup@webnetmail.dk

    SvarSlet
  20. Jeg vil super gerne vinde da jeg elsker farver!! Mine planer for sommeren er vægttab, glade mennesker og hygge med familien:-) og så selvfølgelig også fejre min fødselsdag som er d 2 juli ;)
    Camilla@revsbech.eu

    SvarSlet
  21. Jeg har tre spændende ting der skal ske i sommeren! Først bliver jeg færdig med HG og får hue på, så skal min lille bror komme på besøg fra England og til sidst starter jeg på en særlig HF forløb for indvandrer lige efter! Jeg glæder mig vidt meget!
    Min adresse er MandaJR86@msn.com

    SvarSlet
  22. Hej hvor er det bare en super sød tunika super fræk farve. Vi skal bygge vores hus færdig hen over sommer ferien. Vi har været i gang med at bygge huset det sidste år. Ellers skal vi et smut til Sverige i en uge. Så det bliver mest af alt en arbejds ferie. Mvh Bjørg
    Bjorgthorpersson@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Denne skønne tunika skal vises frem i min sommerferie i byernes by, Paris. Desuden skal den vises frem på 80' festival i Esbjerg om én uge. Den ville passe lige ind, rent farve mæssigt. Sommer hilsner Pernille
    pipsogpoul@gmail.com

    SvarSlet
  24. En tur til Venedig og håber på et smut til London senere.Ellers står den på hygge i haven,hygge med familien og ture med barnebarnet
    Super fin tunika som jeg ville elske at nyde sommeren i
    mvh Kirsten
    kirstenaakerman@hotmail.com

    SvarSlet
  25. YES min størrelse!!! Der skal hygges i haven og mod slutningen af juli går turen en uge til Roquetas de Mar, Almeria kysten i Sydspanien. første gang i årevis der står udland på sommerprogrammet.

    Recuerdos Pia Lorite

    piapiafriis@gmail.com

    SvarSlet
  26. Anonym5.6.14

    En tur til Marokko
    Fadwaboudlal@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Anonym5.6.14

    Ellers får du min kommentar her: Jeg er på ferie i Paris lige nu med min kæreste, og det er vores sidste ferie sammen som kærester, for den 30/8-14 skal vi giftes!!! Tunikaen vil jeg bære dagen efter brylluppet! Vi skal overnatte på Tivolihotellet, og har booket bord på Sticks'n'sushis tagterasse! Mange sommerhilsner fra Jannie.ras@jubii.dk

    SvarSlet
  28. Anonym5.6.14

    Synes faktisk jeg fortjener en præmie. Skal bare holde ferie herhjemme. Manden har lige fået benet amputeret, så det har givet noget ekstra arbejde til lille mig. Mail: ingerplauborg@gmail.com

    SvarSlet
  29. Anonym5.6.14

    Super flot.

    SvarSlet
  30. Anonym6.6.14

    Har ikke så mange planer for sommeren, andet end at nyde den fuldt ud :-)
    Mvh.
    boatengbettina@sol.dk

    SvarSlet
  31. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  32. Er ny læser på din blog, og har endnu ikke læst så meget - men er allerede stor fan af det jeg har læst indtil videre, så glæder mig til at få læst resten - både hvad du skriver her, men også på din facebook side. :)

    Jeg skal tilbringe hele juni med eksamener, hvilket ikke er så sjovt men skal gøres. De to første uger af juli skal jeg bruge sammen med min skønne kæreste, med en masse en-dags ture og bare hygge. Derefter tager jeg to uger til Italien med mine forældre og søster, hvor vi bl.a. skal besøge noget familie der nede. Derefter går august med at holde polterabend for en sød veninde og deltage i hendes bryllup - så en gang shopping efter den rigtig kjole skal nok også presses ind et sted. :)

    Venlig hilsen Sofie :)
    sofieschafler@gmail.com

    SvarSlet
  33. Ihh... har flere gange overvejet at bestille den tunika, men har desværre ikke haft økonomien til den, så ville elske at vinde.
    Mail: sarahjessen@gmail.com

    SvarSlet
  34. ihh sikke fantastisk smuk en tunika, det er, jeg er i den grad med vil super gerne vinde!!

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    Mine sommer planer er sommerhus med hele min kærestes familie i sønderjylland ihhh glæder mig sådan det bliver skønt med ferie!

    XXXXXXXfor at jeg er den kanon heldige!!

    SvarSlet
  35. pia sroka7.6.14

    Jeg skal holde ferie hjemme i Danmark,tager på ture rundt i Danmark.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Anonym8.6.14

    Hejsa 😄. Jeg er ny læser af din fine blog. Hvor er det dog forfriskende og dejligt, at se en skøn ung pige, men dejlige runde former, vise en masse lækkert tøj, vise flotte billeder og fortælle om dit liv. Jeg er selv en plus pige, som gør hvad jeg kan for at "skjule hvad skjules kan". I min sommer skal der slappes af, hygges i have/ hus med lidt praktisk arbejde. Håber det kan blive til en lille tur i campingvognen. Hvis jeg skulle være heldig og vinde er min mail: lbrandborg@has.dk. Knus fra Lone 😘

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...