Sider

11.6.14

Long story short.

Hvis I har undret jer over, hvorfor der har været så stille herinde, så kommer hermed en forklaring. I har måske allerede set det på Instagram (@Malenefl og I må meget gerne følge med), og i så fald får i den lige igen. Jeg har været træt og ramt af konstant kvalme og den smule energi jeg har haft har jeg prøvet at smide ind i arbejdet med mit speciale. Jeg håber det vender om lidt, så jeg kan være lidt mere blogger end bare halvsyg, træt og doven. 

English:
If you've been wondering why I've been so quiet lately here's an explanation for you. Maybe you've seen this on Instagram already (my username is @Malenefl and I would love it if you follow!) in that case here it is again. I've been feeling sick most of the time and very very tired and the little energy I've had I've tried to put into my work with my thesis. I hope it'll turn around very soon so I can return to the blog instead of just feeling sick, tired and lazy.


6 kommentarer:

  1. I really hope, you get better soon. Beautiful picture though!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you (I really hope so too) and thank you! ;)

      Slet
  2. Tillykke :-)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke søde Malene :) Du går så fantastisk en tid i møde - er faktisk lidt misundelig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Jannie! :D Så må du bare igang igen, ikke? ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...