Sider

11.6.14

Chanti Jewellery - New in

Måske har nogle af jer allerede luret, at der dumpede noget pænt ind i min postkasse forleden fra smykkesitet Chanti.dk - i hvert fald har jeg allerede lagt billeder op af mine nye yndlinge på Instagram, hvor min bruger er @Malenefl, I er mere end velkomne til at følge med. Det er så hyggeligt og en del mere hverdagsnært end bloggen her, så kom glad! 

For det første indeholdt pakken nogle fine æsker, som altid følger med, når man handler hos dem, og en virkelig smart "mål din finger så du får den rigtige størrelse ring"-ting, som jeg altså tit står og mangler. Men pakken indeholdt altså også to virkeligt smukke ringe, en fra Maria Zabel og en fra Kirsten Dyrum. Få dage forinden var jeg blevet kontaktet af web-shoppen, som spurgte om jeg ville indgå i et samarbejde - og hvem kan sige nej til det? Chanti er Danmars største smykkesite og jeg kan godt skrive under på at udvalget derinde er svimlende højt. Blandt mine favoritter ligger ringen her fra Maria Zabel, men der er også et stort udvalg fra skønne Stine A, Julie Sandlau, Carre, Månesten og Anne Black - men tro mig(!) der er mange, mange flere og til gode priser. What's not to like? 

English:
You might already have noticed that something pretty came with the mail a few days ago - it's from the Danish jewellery website Chanti.dk. I already posted photos of the rings I chose on Instagram, my username is @Malenefl and you're more than welcome to join. It's got a more everyday kinda wibe than the blog - so come join! 

Chanti asked me if I wanted to do a collaboration and since they are the biggest jewellery site in Denmark and since I am a woman with a "never complete" jewellery collection I had to say yes. My choice was these beautiful rings you see on the pictures below. I love black silver these days since I find it both very feminine and very cool at the same time. And I've wanted a simple silver ring for so long now. So even though the big amount of jewellery to choose from made it hard, it wasn't really a hard job for me to make up my mind. Not really anyway. Or well... a little. But only because I wanted so much from the site. But I'm more than happy with my choice.

The rest of this post is mostly relevant for my Danish readers so I won't translate it - I hope that's okay with you guys.


Allerede inden Chanti kontaktede mig var jeg forelsket i den sorte ring med små zikoner fra Maria Zabel. Jeg faldt over den på sidste Finders Keepers i Århus. Den var desværre udsolgt i min størrelse - men det viste sig jo så at blive mit held! Jeg har en ting for ringe i sort sølv for tiden, for jeg synes både de ultra feminine og rå og Chanti har selvfølgelig også et kæmpe udvalg på den front. Hvad ellers, var jeg lige ved at sige? Se alle CHANTI's ringe i sort sølv her.

I lang tid har jeg også haft lyst til at anskaffe mig en helt simpel sølvring, som kunne lege ledring på mine fingre. Der faldt valget på denne tynde sølvsag fra Kirstin Dyrum, men der var selvfølgelig også langt flere sølvringe at vælge i mellem. Se alle CHANTI's ringe i sølv her.



Hvis du ikke allerede har været på besøg hos Chanti, så gør det nu. Men jeg advarer dig; det kan altså godt være et farligt bekendtskab. Jeg har i hvert fald allerede lidt ønsker på listen. Blandt andet en masse skønne øreringe fra Stine A. Ak, det er ikke nemt at have en smykkesamling, som aldrig bliver komplet, hva'?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...