Sider

6.6.14

OOTD: You'll get there

Hej søde mennesker. 

Hvordan går det ude hos jer? Her synes jeg, at livet går lidt for stærkt og det føles lidt som en tur i en vild forlystelse i tivoli. Det er alt sammen spændende og skræmmende på samme tid, men det skal I nu nok komme til at høre mere om. I dag var sådan en dag, hvor vejret var gråt og hvor humøret fulgte med, fordi vi fik dårlige nyheder om en lejlighed, vi har set os varme på. Sådan er det jo desværre - vi må bare op på hesten igen, der er ikke andet for! Men derfor må man jo godt være lidt ked af det, ikke? Jeg har også haft en stor kamp med mit speciale i dag, men jeg håber, at jeg snart får ordentlig hul på, så det begynder at flyde lidt nemmere. I må gerne krydse fingre - både for lejlighed og speciale, hvis I har fingre tilovers at krydse med. 

Outfittet her er fra sidste weekend, hvor jeg fejrede at min skønne veninde er blevet færdig som antropolog. Det var en virkelig hyggelig fest og jeg synes hun er så sej! Det er også lidt rart, at hun er det lysende bevis for, at det godt kan lade sig gøre at blive færdig på den levende måde. 

English:
Hi there lovelies. 

How are things with you? On my side of the screen I feel like life is at a crazy speed. And it's kinda like the wildest rollercoaster in the world. It's all so exciting and frightening at the same time, but I'll let you know more about that sooner or later. Today was one of those days; the weather was grey and so was my mood. We recieved bad news about a really great apartment that we wanted. Anyway... that's life and we just have to keep looking. But it still makes me feel sad. I've also had quite the struggle with my thesis lately. I hope (so much!) that it'll get easier really soon. If you don't mind you can cross your fingers for me - I need luck when it comes to the apartment and the thesis as well. 

This outfit is from last weekend when I celebrated my wonderful and beautiful friend who just graduated - she's a real anthropologist now, cool right? The party was so much fun and she's so cool. It's also really nice to look at someone who did it - she's my proof it's possible. 

Skirt - Junarose / Top - Zizzi / Denim shirt - Asos Curve



Jeg elsker det blå print på toppen og jeg er sikker på det bliver en sommerfavorit til både nederdele og shorts. Den er så lækker at have på - og det er altid et plus, at den ikke er lavet af et tungt kunststof her i sommervarmen. 

English:
I'm in love with this vibrant print of the top and I'm sure it'll be a summer favourite of mine with skirts as well as shorts. It's so comfortable to wear too - and during the summer it's only a plus that it isn't made from polyester. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...