Sider

18.6.14

OOTD: Sister love

Jeg er egentlig igang med min London-guide, som tager en del tid for mig at få skrevet oven i alt det med specialet - så jeg håber, de af jer, der venter på den har lidt ekstra tålmodighed. Den er lige på trapperne! Så fordi det trækker længere ud end jeg regnede med, så tænkte jeg, at der da lige skulle et bette outfit til, så stilheden gider stoppe med at larme sådan - bare lige lidt. 

Billederne er fra i søndags, hvor min søster og jeg lavede hemmeligheder med et kamera sammen med min kæreste. Og jeg tænkte, at jeg da lige kunne fikse et par billeder af kjolen, jeg havde på. Da min søster besluttede sig for at hoppe ind i billederne, advarede jeg hende om, at hun altså endte på bloggen så - hun havde ingen indvendinger. Så her er hun! Sig pænt hej til min elskede lillesøster. 

English:
I'm actually doing my London-guide for you guys but it's taking far more time for me to write than I thought it would - especially with all this thesis stuff going on at the same time. I hope those of you waiting for the guide won't mind waiting a little while longer - but I promise it is on it's way. Well, since the blog's been quite quiet lately I thought I would do an outfit post. 

The photos are from last Sunday when I was making secrets with my sister and my boyfriend. When my sister decided to jump in on the photos I told her she would end up on the blog. She didn't seem to mind so here she is! Say hi to my lovely (and very much loved!) baby sister. 

Dress - Asos Curve




2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...