Sider

3.6.14

When days were cooler

T-shirt - Zizzi / Skirt - H&M+ / Cardigan - Nanna XL

I hører mig ikke klage over, at sommeren ser ud til at være landet over Danmark - den må meget gerne blive! Det er simpelthen så dejligt, selvom jeg godt kan have tendens til at få det lige varmt nok. Derfor ser man mig også allermest med bare ben for tiden, fordi det lige er med til, at man kan trække vejret lidt lettere. Jeg er stadig dybt taknemmelig over, at jeg for alvor slap mine ben fri sidste sommer. Det er simpelthen så rart og kan anbefales til alle! Jeg har haft for mange somre på grænsen til at dø af varme, fordi jeg nægtede at tage mine leggins eller strømpebukser af. Og min cardigan for den sags skyld. 

Men billedet her er fra en lidt køligere dag, hvor strømpebukserne røg på alligevel - man skal jo også passe på, at man ikke kommer til at gå rundt og fryse! Den dag havde vi været til fremvisning af en lejlighed, for nu er jagten sat ind efter et større sted at bo. Dén specifikke lejlighed var umiddelbart ikke lige det vi ledte efter, så vi skal bare op på hesten igen. Hvis du tilfældigvis kender til jordens dejligste lejlighed, som tilfældigvis er til leje i Århus, så må du meget gerne sige til! 

English: 
The title of this post is not supposed to sound like I'm complaining about Summer arriving in Denmark - you're welcome to stay as long as you want, Summer! I'm loving it even though sometimes I might get a little too hot. So I'm spending most day with bare legs because it helps me to "breath" more easily. I'm still very grateful that I decided to let my legs out last summer. It's so nice and I would recommend it for everybody! I've experienced too many summers on the edge of dying from the heat because I didn't want to take of my leggins or tights, because I didn't want people to see my legs. Or my cardigan, because I didn't want people to see my arms.  

This outfit is from a day that was a bit cooler so I put on my tights so I wouldn't get cold. We went to see an apartment that day, 'cause we're on the hunt for something bigger now. That specific apartment wasn't excactly what we are looking for so we'll just keep looking. Wish us luck!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...