Sider

9.6.14

OOTD: Date night (og vinderen af min Zizzi Giveaway)

Har I haft en dejlig weekend? Det har jeg i hvert fald! Lørdag aften tog min kæreste og jeg på date. Vi spiste en hyggelig middag i byen og tog så i biografen og det var simpelthen så dejligt. Igår var vi til familiefest, hvor vi fejrede fødseldag og nonfirmation og det var en alletiders dag! I dag skal vi endda til familiefødselsdag igen, så der er altså gang i den i den her weekend, men humøret er højt, selvom jeg er træt fra igår. Men det bliver helt sikkert endnu en hyggelig dag i en dejlig weekend.

Her er hvad jeg havde på til vores date-night:

English:
How was your weekend? I have! Saturday evening my boyfriend and I went on a date - we had a lovely dinner and went to the movies afterwards and we had a really good time. Yesterday was spend with a lot of family celebrating a young man's birthday and "nonfirmation" as we call it here, when a young man comfirms his non-faith in God (if you confirm your believe in God it's simply confirmation, which you probably know). It was a lovely day! Today we're going to another family birthday, so we've been up to a lot this weekend. But even though I'm tired from yesterday I'm sure today will be great too! 

Here's what I put on for our date night:

Dress - New Look Inspira via Asos / Bomber jacket - Zizzi / Sneakers - Nike

Og jeg har trukket vinderen af min Zizzi-giveaway; Christina Frøkjær - jeg sender dig en mail lige straks! Tillykke! Tak til Zizzi og til alle der har deltaget - det var ikke længe før der kommer endnu en giveaway, så hold godt øje!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...