Sider

12.6.14

JUNAROSE sale picks

Måske har du allerede høre, at Junarose har startet sommerens udsalg - og hvis ikke, så har du hørt det nu. Så der er ingen undskyldning for ikke at gøre et kup. Jeg elsker når der er udsalg hos Junarose, for der er seriøse besparelser og der er ret mange af de nyere varer blandt. Og det er jo altid dejligt at kunne få fingre i nogle af de ting, man har haft et godt øje til i løbet af foråret.

Her er et lille udvalg af de ting, jeg kunne overveje at klikke hjem - men der er altså nok at vælge imellem, prøv selv at Junarose udsalget her.

English:
Maybe you already noticed that Junarose just started their summer sales - if not; now you know! No excuse then. I love the Junarose sale, since there's a lot of money to be saved and especially because there's quite a lot of pretty new pieces on sale too. And it's always nice to be lucky enough to save money on items you've been eyeing during the Spring.

Here's a few picks I would consider getting my hands on - but there's a lot more to pick from than this; take a look at the Junarose sales here. 

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Hvad er din erfaring med deres størrelse? Er det ligesom på asos? Altså junaroses xxl er asos str 26? Jeg er nemlig lige på vippen til at købe en kjole, men jeg er lidt usikker :)

    Hilsen Rikke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rikke! :)
      Det er et rigtig godt spørgsmål. Jeg har hørt fra flere, at de synes det er stort i det, men jeg tror det kommer an på, hvordan man lige er skruet sammen. Jeg synes nemlig godt, det kan være lidt småt i det.

      Jeg bruger en L i langt det meste fra Zizzi og en 22 i langt det meste fra Asos. Men i Junarose bruger jeg meget ofte en XL - og sidst jeg skulle bestille en t-shirt fra Junarose på Asos købte jeg den i en str. 24 og der står XL i nakken. Jeg håber, at det kan hjælpe lidt - ellers skal du endelig bare spørge lidt mere ind til det! :)

      Jeg håber du finder ud af det.

      Slet
  2. Jeg er enig... Jeg bruger også L i Zizzi og 22 i Asos, og passer også XL i Junarose. Jeg har bl.a. den blomstrede, korte kjole midt i billedet, og den passer perfekt i XL (og kan anbefales - den er så fed!) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for dit indspark! Det er altid rart at blive bakket op og bekræftet i, at det ikke bare er mig, der har den oplevelse! ;) Og ja, kjolen er altså superfed! Hvis jeg ikke lige skulle bruge penge på at rejse til sommer, så.... ;D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...