Sider

13.6.14

Carmakoma sale picks


Jeg er vel næppe den eneste der elsker udsalg, er jeg? Jeg har lige fået en mail ind i min indbakke, som lokker med udsalg hos Carmakoma. Jeg elsker at savle over Carmakomas udsalg, for der er seriøst rigtigrigtig mange penge at spare. Nu ville det så bare være rart, hvis jeg rent faktisk havde nogle penge, som jeg kunne bruge af. Men sommeren står på masser af ferie, så jeg må vist hellere prøve at holde mig i skindet. Selvom det trækker i mig.

Der er ikke så mange styles på collagen her, men det skyldes faktisk udelukkende, at mange af billederne på Carmakomas hjemmeside har utroligt smukke modeller, der viser tøjet frem. De måtte virkelig gerne komme med her på bloggen, men jeg skal videre med mit speciale, så jeg besluttede mig for at nøjes med noget, der var lidt hurtigere at smide ind på en collage. Jaja, fornuften længe leve, hva'? Men I kan jo selv lige smutte ind og tjekke Carmakomas udsalg (og deres smukke modeller!!) ud lige her. Jeg kunne nemt tømme hele min sparegris derinde, hvad med jer? Jeg er især helt vild med blomsterprintet, som I også ser her.

English:
I'm not the only one who loves a good sale, am I? I just got a mail that is tempting me - Carmakomas sale has just begun! I love Carmakomas sale because there's just so much to be saved. If only I actually had money to spend, but my Summer is full of adventure so I guess I should just focus on that. Even though I'm tempted. 

You might be wondering why there aren't too many styles on this photo of mine. It has absolutely no other reason than the fact that a lot of the clothing on Carmakomas website is shown on beautiful models, and since I want to return to my thesis I didn't have the time or patience to edit those photos. Not that I don't want beautiful models on my blog - I just didn't have the time today because I'm a responsible student (look at me making my self look good....). But you should really go to the website to 1. Check out the beautiful models and 2. Check out all the good offers! Carmakomas sale is right here. 

1 kommentar:

  1. Waue, den blomstrede jakke er bare sommerfin.

    - Ane

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...