Sider

7.6.13

Another giveaway - to celebrate summer!


Om nøjagtigt to uger har jeg sommerferie (i det mindste fra uni, jeg skal arbejde en del)! Til den tid har jeg så også (forhåbentligt) knoklet mig igennem tre eksamener. Jeg har afleveret den første i dag - 1 down, 2 to go. Men det er så også nu, det bliver allermest presset og hårdt og jeg er allerede tom for energi. Men! Om to uger er jeg sikker på, at jeg er lykkelig og at jeg har lyst til at fejre min sommerferie og hvorfor ikke gøre det med en giveaway?
Smykkemester har været så søde at sponsorere disse fine Trine Wilken ørestikker, som en af jer søde læsere kan vinde. 

In exactly two weeks my summer vacation will begin (at least from my studies, not my work - I'll be working a lot)! By then I will have struggled to hand in three papers. I handed in the first today - 1 down, 2 to go. And I'm just getting to the really hard part now, and I'm already low on energy. BUT! In two weeks I'm sure I'll be excited, happy and in the mood for celebrating my holiday, and why not do that by having a give away?
Smykkemester was so nice to sponsor these earrings from Trine Wilken and one of you lovely readers will win them. 



Som jeg sagde, så starter min sommerferie om præcist to uger. Min sommerferie skal gå med at arbejde en masse og med at fejre min mors og min egen fødselsdag - og så skal jeg til Kreta. Og jeg glæder mig som et lille barn. For at vinde disse øreringe skal du:

1. Være fast læser af min blog enten via GFC eller Bloglovin' (ovre i højre side)
2. Smide en besked med din mail i, så jeg kan få fat på dig hvis du vinder.
3. Og skriv også lige, hvor mange lodder du deltager med. 

Dette giver et lod! Hvis du vil have ekstra lodder, kan du:
4. Fortælle mig, hvad du ser frem til i din sommerferie (1 lod ekstra)
5. Hvad dit yndlingssmykke er. (1 lod ekstra)

Jeg trækker en vinder, når jeg har afleveret min eksamen d. 21. juni.

As I told you, my summer holidays will begin in exactly two weeks. I'll spend it working a lot and celebrating my mums and my own birthday - and I'll be going to Crete, and I can't wait! To win these earrings you'll need to:

1. Be a reader of my blog, via GFC or Bloglovin' (both on the right)
2. Leave your email adress below, so I can reach you if you win.
3. Also; tell me how many entries you have.

This will give you one entry! If you want extra entries you can:
4. Tell me what you look forward to this summer (1 extra)
5. Tell me about your favourite jewelry (1 extra)

I'll pick a winner when I've handed in my last paper on 21st of June. 

27 kommentarer:

  1. This summer, I'm totally looking forward to spending more time than I'm sure is socially acceptable in a pool. Also, hopefully, a trip to the aquarium.
    My favourite jewelry item right now is my little gold fawn necklace. I've never really been one for gold, but it's just such a sweet necklace with a sweet little charm that I can't help but love it.
    My email is the.ridiculous.sort@gmail.com and that makes three entries. I think. I dunno.
    And hooray for summer break!

    SvarSlet
  2. Jeg følger via GFC!
    Jeg ser frem til at skulle på Kreta i min sommerferie!
    Mit ynglingssmykke er nogle af min mors gamle ringe :-)
    God sommer!
    Maria Elmelund - mariaelmelund@gmail.com

    SvarSlet
  3. Maria Møller8.6.13

    Jeg ser frem til at skulle tilbringe tid sammen med alle de mennesker jeg elsker.
    Mit favorit smykke, er den halskæde jeg fik i dåbsgave :-)
    Jeg er med på de 2 ekstra lodder ;-)
    Mvh Maria

    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig allermest til at komme hjem til DK og hygge med hele familien, som jeg ikke har set i næsten et år:)
    Mit yndlingssmykke for tiden er et armbånd fra Annelil.dk i blodsten.
    Forresten følger jeg dig via BL og jeg deltager med 3 lodder;-)
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Jeg er med på bloglovin samt GFC. Jeg ser frem til en super sommerferie i London i 2 uger , hvor vi skal besøge familie.
    Min yndlingssmykke er min halskæde med mit navn (ved godt at det måske er "so last decade"... men jeg elsker elsker den.
    Jeg deltager med alle de lodder der er muligt :)

    Ha en skøn weekend

    Mvh Eva (eva_vejlstrup@hotmail.com)

    SvarSlet
  6. skøn skøn præmie- jeg glæder mig mest til at vi skal være forældre til august så jeg håber på en kold sommer:)
    deltager ed 2 lodder
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg glæder mig til at tage en uge på daseferie med min kæreste og hans 2 børn. Det er mange år siden, at jeg sidst var på charterferie, så det prøver vi lige igen. Denne gang med all inclusive :)

    Mit yndlingssmykke er en kæde med vedhæng (med mit stjernetegn på forsiden og mit fornavn og cpr-nr. på bagsiden), som min mormor købte med hjem til mig fra Italien, da jeg var helt lille. Kæden har sidenhen måtte udskiftes men vedhænget holder.

    Jeg følger på BL, og deltager med 3 lodder.

    Held og lykke med eksamen :)

    Hilsen, Helle
    hdl1010@hotmail.com

    SvarSlet
  8. De er søde :)
    Jeg deltager med 3 lodder (følger på bloglovin). Mit yndlings smykke er en hval skåret ud af en hvaltand, sm jeg har i en lædersnor :) Jeg glæder mig mest til at få nogle fridage til at indrette min lejlighed ordentligt :)

    lindaeg@live.dk

    SvarSlet
  9. Jeg deltager med 3 lodder :) (følger på Bloglovin)

    Mit ynglingssmykke er helt klart den halskæde jeg fik af min kæreste på vores halvårs dag og har båret den uafbrudt i 8 måneder nu.
    Det jeg ser frem til, er en uge på ferie med min mor og bror i Egypten!

    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Anonym8.6.13

    Flotte øreringe:D Er vild med sort og guld <3
    Deltager med 3 lodder (Blogloving)
    Jeg ser frem til at dase på terassen under en parasol, med masser af kolde drinks :D Mit yndlingssmykke er min GJ ring <3

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Anonym12.6.13

      Dah Bloglovin' :p

      Slet
  11. Deltager :-)
    selinedam@hotmail.com

    Glæder mig til at rejse, og nyde solen og spise en masse IS :-D
    Mit yndlingssmykke er en hjemmelavet ring

    SvarSlet
  12. Jeg hapser 3 lodder. Jeg ser helt klart frem til Skanderborg festival sammen med mine bedste veninder. Mine yndlingsmykker er helt klart dem jeg selv laver. Følger dig allerede. Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  13. Jeg deltager - helt klart- med 3 lodder, for Trine earrings til et styk Trine - JATAKK!

    Mit yndlingssmykke er (fremdeles) det jeg fikk av min far til min konfirmasjon - et helt enkelt halskjede i sølv med en liten diamant på. Jeg er også farlig glad for noen VIRKELIG enkle, lyserøde "diamanter" jeg fant i HM for et par år siden - og de vekker til stadighet stor bedudring i børnehaven hvor jeg jobber;)

    I sommerferien har jeg (for en gangs skyld!) faktisk ferie, så der står faktsik diverse planer på programmet! Vi skal blant annet til Norge en tur og besøke min familie, i dyreparken/zoo - se kaptein Sabeltann, svømme, strand, båt - you name it. Så står der på ferie her hjemme en uges-ti dagers tid med hygge, før vi skal i sommerhus. RIKTIG med masser av kos, med andre ord;)

    SvarSlet

  14. Jeg ser frem til en sommer med gang i!
    Tager til London, med min søster, Amsterdam, med køresten og Sommerhus på Rømø med begge og min mor :D så starter jeg nyt job og har et hav af krea-ting jeg gerne vi igang med.

    Fik af min kæreste på vores første årsdag et par margueritørestikker som jeg elsker.

    Jeg følger på BL og får massere af inspiration fra dine out-fit's

    Jeg må så have 3 lodder.

    hilsen Tanja
    tanjasheaven@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Og jeg glemte liige mailen - (selv om den heldigvis finnes på min blog:p) trinesoppskrifter@gmail.com !:D

    SvarSlet
  16. Glæder mig vildt til sommeren.
    London med søster, Amsterdam med kæresten og Rømø med dem begge og min mor. Desuden starter jeg nyt job :D !!!!
    Jeg har også et hav af krea-ting jeg skal have begyndt på og endnu flere ideer jeg gerne vil have ud i verden.

    Mit ynglingsmykke er et par margueritørestikker min kæreste gav mig på vores første årsdag.

    Nyder din blog og får inspiration fra dine out-fit's

    jeg må deltage med 3 lodder.

    MVH
    Tanja
    tanjasheaven@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg deltager med 3 lodder :) Er i samme situation som dig og sidder og knokler med eksamen :( (1 down 3 to go, den ene imorgen)... Så lige nu glæder jeg mig faktisk mest til sommerferie fordi at det betyder at jeg ikke skal til eksamen igen før om 6 mdr :D hehe... Mit yndlings smykke må være et glas halskædevedhæng, som en ven selv har lavet og som jeg fik af hans datter til hans begravelse... Det er hverken dyrt eller noget, men det er dejlig om morgnen når man tager det på lige og sende ham en tanke :)

    Maja/maja3012@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg følger via GFC.
    Jeg ser frem til ren afslapning, efter en måned med censor-frokoster, hvor jeg har været alene om at kører dem.
    Mit yndlings smykke... en lille fin ferskvandsperle i guldvedhæng, som jeg i tidernes morgen fik af mine dejlige forældre.
    Deltager glad med 3 STORE lodder :-D
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  19. Jeg følger dig nu!
    Jeg ser frem til mim sommerferie, da jeg skal til alanya med min mor, og det var ikke meningen at vi skulle afsted. Mine forældre er lige blevet skilt, så har ikke haft det så godt, og mine forældre har ikke rigtig haft nogle penge til det, så er lykkelig over at vi skal afsted!
    Mit yndlings smykke: Er et ægte sølv smykke, med en sort sten i. Min mormor havde foræret til min mor, da hun skulle konfirmeret, så jeg havde fundet den og valgte at tage den på, fordi den betød meget for min mor ( hun vidst ikke at jeg havde fundet den). Så hun blev rigtig glad, da hun så at jeg tog den på, da den er gået fra arv til arv.

    Jeg deltager med tre! :D
    Kristina p
    Kristinapedersen@hotmail.dk

    SvarSlet
  20. Hvor er de bare super fine de øreringe!

    Jeg ser frem til at være færdig med min uddannelse, så jeg kan slappe lidt af. Jeg skal desværre ingen steder i år, men er sikker på man sagtens kan hygge herhjemme :)
    Mit yndlings smykke er nogle små fine guld sløjfe øreringe fra arena Copenhagen :)

    3 lodder :)

    l.lausdahl@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Jeg deltager med 3 lodder<3

    Denne sommer glæder jeg mig til at nyde i haven sammen med min dejlige familie, og så skal vi på campingferie i Thisted, den bedste ferieform med børn, hvis du spørger mig;)
    Mit ynglingssmykke er en forgyldt rosenknopbroche, som jeg holder for min store pige på 5 år, til hun er gammel nok til at passe på den. Den er gået i arv fra min mands oldemor, til den førstefødte pige i familien i hver generation, jeg har fået den fra min svigermor, og holder den nu for min store datter, som er den første pige i familien i to generationer<3

    Pia (piarotbl@yahoo.dk)

    SvarSlet
  22. super fine øreringe - jeg krydser alt hvad jeg kan for at jeg vinder... :-)
    Vh Louise Lerche
    louise.lerche@hotmail.com

    Du skal være velkommen til at kigge forbi min giveaway også på: www.louise-lerche.blogspot.dk

    SvarSlet
  23. Jeg deltager med 3 lodder

    Jeg glæder mig til at skulle en uge i sommerhus med min kæreste og svigerfamilien.
    Mit yndlingssmykke er en stjernehalskæde jeg fik i årsdagsgave af min kæreste

    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg deltager med 3 lodder.

    Jeg glæder mig til at skulle tilbringe en uge på camping med min far, hans kæreste og hendes børn + mine søskende. Udover det håber jeg på at få et job, som jeg kan bruge det meste af min tid på i ferien, så jeg kan få nogle penge til en skolerejse.
    Mit yndlings smykke er helt klart det jeg fik at min oldemor i konfirmationsgave. Det er marguerit øreringe fra Georg Jensen.

    Miajust@fiberpost.dk

    https://www.facebook.com/pages/Just-My-Life/151486101691729 (blog)

    SvarSlet
  25. Deltager med 3 lodder! :-)
    Det jeg glæder mig allermest til i denne sommerferie er at fejre at jeg er blevet student!
    Mit yndlingsmsykke er et sølvarmbånd min mor fik til sin konfirmation for maaange år siden!

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Jeg er med på 3 lodder:-).
    Jeg skal til Alsace i ferien.
    Mine yndlingssmykker er mine tåringe, som jeg fik af min søster:-).

    Laerke@h-parkvej.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...