Sider

2.6.13

At the moment...


Jeg fandt et gammelt billede i gemmerne. Det illustrerer meget godt, hvor hurtigt man kan få samlet en uoverskuelig mængde læsning, når man sidder mit i eksamen. Denne bunke er fra min bacheloropgave og repræsenterer måske halvdelen af det litteratur, jeg nåede at bladre mig igennem dengang. Nu skriver jeg eksamen igen, men der er heldigvis ikke så store bunker af litteratur i spil denne gang. 

Jeg føler mig ret stresset over den kommende eksamenstid og jeg glæder mig meget til at det er overstået om nogle uger. Men i dag er jeg glad - jeg har nemlig rabarberkompot i køleskabet, som min svigermor har været så sød at give mig, jeg har gode snacks, kold cola, en ny bikini, som min svigermor har været så sød at sy lidt om for mig, jeg trækker en vinder af min giveaway i aften og starter en ny inden længe og vejret er godt! At jeg skal videre med min eksamen nu og har en lille smule tømmermænd, som min svigerfar var så sød at lægge bunden til (han er ikke så god til det med at holde hånden stille, når han når 2 cl. Det er selvfølgelig sagt med et glimt i øjet, for jeg kunne jo bare have sagt nej) er så en anden snak! 

I found this old picture. I think it illustrates quite well how quickly you can collect a huge pile of litterature when you're in the middle of en exam. This pile is from when I did my bachelor-thesis and I think it's probably half of the litterature I read back then. Now I'm doing exams again but luckily it doesn't include THAT much reading.

However I am stressed out about it all and I can't wait for it to be done in three weeks. But today I'm happy - I have rhubarb compot in the fridge, which my boyfriend mum was so kind to give me, I've got nice snacks, ice cold pepsi, a new bikini, which my boyfriends mum was kind enough to modify a bit for me, I'm going to find a winner of the giveaway tonight and soon I'll have another one and the weather is nice! That I have to do my exam now and that I'm a bit hungover from last night, which my boyfriends father was nice enough to give me (his hand is not very steady when it comes to gin... Well.. Of course I could have said no myself).. well that's another talk! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...