Sider

23.6.13

Did you say vacation?

Jeg har lige en uges ferie inden jeg skal knokle det meste af sommeren væk på mit arbejde. Jeg afleverede eksamen i fredags og siden da har jeg nydt livet. Og i formiddags spiste min kæreste og jeg lækker brunch på den hyggelige franske bistro lige overfor banegården i Århus. Den hedder TGV og kan varmt anbefales! I morgen tager vi hjem til min familie - og jeg glæder mig helt vildt! Det er alt for længe siden, jeg har været der. 

The next week will be all about vacation so I'll be ready to work my ass off at my job most of the summer. I handed in my exam this friday and I've been enjoying my life ever since. Earlier today my boyfriend and I had brunch at a lovely French bistro just at the station in Aarhus. It's called TGV and it's great. Tomorrow we'll be going to visit my family. I cannot wait! It's been way to long since I saw them last. 






2 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud!! Giod ferie!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  2. I love food pictures!
    I just realised now that I could comment with my google account. I swear I know how to use a computer hahaha xx

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...