Sider

3.1.13

2012 recap


Har i 2012: / This happened in 2012:

- Jeg var i udlandet to gange: Tyskland, hvor jeg var i vidunderlige Hamburg og Berlin med min kæreste og smukke Barcelona med min søster / I went on vacation twice; I went to wonderful Hamburg and Berlin with my boyfriend and beautiful Barcelona with my sister.
- Jeg blev bachelor i antropologi og journalistisk formidling. Og startede på min kandidat. / I finished my bachelor in anthropology and journalism. And started on my master.
- Døden holdt sig ikke væk og jeg mistede min farfar / Death didn't stay away and I lost my grandfather.
- Fået pandehår igen / Got my bangs back.
- Jeg spiste to østers! / I ate two oisters!
- Efter flere år købte jeg en badedragt, som jeg rent faktisk gad at bruge / After several years I bought a swimsuit I actually wanted to wear.

I 2012 gjorde jeg ting, som jeg ikke troede jeg ville: / In 2012 I did things I thought I never would: 

- Jeg startede denne blog / I started blogging here
- Jeg købte en smart phone / I bought a smart phone
- Jeg meldte mig ind i fitness / I joined the gym
- Jeg købte læsebriller / I bought reading glasses

I 2012 nåede jeg ikke: / In 2012 I didn't get to:
- At komme til Paris eller Prag eller New York eller Amsterdam eller London eller Rom eller... / Go to Paris or Prague or New York or Amsterdam or London or Rome or.... 
- At lære at gå i højhælede sko... / Learn to walk in high heeled shoes.

2013 bliver året, hvor: / This will happen in 2013:
- Jeg skal til mindst én Tina Dickow-koncert / I'll be going to at least one Tina Dico concert.
- Jeg skal savne min veninde, fordi hun skal studere i Amsterdam / I'll be missing my friend who will be studying in Amsterdam.
- Jeg forhåbentligt skal til Amsterdam / I'll hopefully go to Amsterdam
- Jeg forhåbentligt skal til Skotland / I'll hopefully go to Skotland
- Jeg vil blive bedre til at bruge læbestift / I'll get better at wearing lipstick

Hvilke håb og mål har du for 2013? 
What hopes and goals do you have for 2013?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...