Sider

17.5.13

OOTD - New things!

Der sker nye ting - jeg har købt flere ting på det sidste, som jeg ellers aldrig ville have forestillet mig, at jeg ville have købt for bare et år siden. For eksempel den buksedragt, som i ser nedenfor. Og ret korte denim shorts. Og en bikini (som jeg venter spændt på at modtage - det bliver en hård ventetid. Jeg håber, den passer). Buksedragten er fra Zay og den er simpelthen så rar at have på! 

New things are happening - lately I've bought several things that I, just a year ago, would have sworn I would never buy or wear. For example the jumpsuit you'll see below. And quite short denim shorts. And a bikini (I'm waiting to get it, and I can't wait. I hope it'll fit). By the way, the jumpsuit is from Zay and it's so comfortable to wear.







8 kommentarer:

  1. Den klæder dig helt vildt godt, den buksedragt!

    SvarSlet
  2. beautiful ♥ love this outfit!

    SvarSlet
  3. You look fantastic! I love the blazer especially, the colour is amazing on you.

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much! I've been looking for a blue blazer for ages. I had to go to Amsterdam to get this one :P

      Slet
  4. I think the jumpsuit suits you well. :) And I especially love the blue blazer!

    SvarSlet
  5. wow looks great on you!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...