Sider

20.7.14

OOTD: On of those days...



Billederne her er taget på en dag, hvor solen så småt begyndte at bryde frem bag sommerskyerne igen. Der var varmt og jeg havde egentlig en masse ting at tage mig til og på sådanne dage skal der prioriteres. Jeg burde have startet på et nyt kapitel i mit speciale, men var på samme dag blevet tilbudt at deltage i et træningsprogram for gravide med noget ekstra på sidebenene. Jeg besluttede mig for at lade være med at tænke så meget over om jeg skulle tage afsted eller ej og så bare gøre det, så et par timer senere gik jeg en kilometer op ad bakke i varmt solskin for at springe ud i ny træning med nye mennesker - lige præcist opskriften på, at gøre mig godt og grundigt nervøs! Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har det altid lidt mærkeligt med sådan noget og det her var ingen undtagelse. Men nu havde jeg jo besluttet mig for bare at springe ud i det, ikke? 

Heldigvis var det en flot og rar gåtur, for da jeg kom derop var der ferielukket. Så jeg vendte snuden rundt og gik hjem igen. Det var bare én af de der dage. Blandt andet sad jeg også i telefonkø i noget der minder om en halv time, for at blive smidt af linjen, da jeg endelig var nummer 1! Men i det mindste havde jeg en pæn og rar kjole på - jeg købte den i Bayeux, da vi var på ferie i Frankrig for fire år siden og den og dens makker (for jeg nøjedes ikke med en) er sikre vindere hver sommer. 

English:
These photos were taken on the day when the sun finally started to come out from those summer clouds that had been dominating the sky. It was hot and I had a lot of things on my to do list, so I had to decide what I wanted to do and what could wait. I should've started a new chapter in my thesis but I offered to join a pregnancy work out class for pregnant women with a little extra on the sides. I decided to stop the "should I go or not?"-thing and just do it, so a couple of hours later I was walking up hill in the hot sun to join the new work out with new people - just the thing to make me nervous! I'm not sure why but I always feel nervous doing things like that. But I had already decided to just do it, so there I was; on my way. 

Luckily it was a nice walk, 'cause when I got there they were closed because of the summer holiday. So I turned around and walked the same way home. It was just one of those days... I also spend some time in a phone line. After an half hour or so I was finally number 1, and then I was thrown off the line. Just great! At least I was wearing this dress - I bought it in Bayeux four years ago when we spend our holiday in France. This one and it's friend (because I bought two) are sure to be winners every single summer. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...