Sider

25.7.14

Wish I was wearing; Barcelona summer




T-shirt - Junarose // Skirt - Zizzi // Sandals - Vagabond via Zalando // Bag - Zign via Zalando
Necklace - Dogeared via Asos // Nail polish - Opi via Asos // Sun cream - Vichy

Lige nu går jeg sikkert rundt i Barcelonas gader i noget helt andet end det her. Jeg har lavet indlægget allerede før jeg tog afsted, så bloggen ikke står helt stille hen. Jeg har ikke det her med i kufferten - kun solcremen til ansigtet, men jeg kan love jer, at tiden bliver brugt i nederdele og sandaler!

English:
I'm probably walking around the streets of Barcelona in different outfit than this now. I made this collage before I took off, to make sure the blog wouldn't become too silent. I don't have this outfit in my suitcase, but I'm sure I will spend most time in skirts and sandals too! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...