Sider

26.12.14

2014: 12 months - 12 outfits

Når et år rinder ud, så bruger jeg altid tid på at kigge tilbage på, hvad året bragte med sig. Der er ingen tvivl om at 2014 og har været et fantastisk og skørt år i vores lille hjem - det ved I, hvis I har fulgt lidt med. Ellers kommer der også en lille update på årets begivenheder en anden dag, men nu vil jeg starte med at kigge lidt tilbage på, hvordan jeg har set ud i årets løb. Her kommer altså mit favorit outfit fra hver måned. 

2014 var året, hvor jeg for første gang tog noget på med leopardprint siden mine Spice Girls-dage i 90'erne. Jeg var vild med mit ombre hår og var så ked af det den dag jeg skulle klippe det af - og ikke bare kunne farve det igen, fordi jeg havde et lille liv i maven. Jeg var vild med bomber-jakker, buksedragte og (som altid) kjoler og nederdele. Senere på året var jeg også stor fan af at gå i tøj, som viste min gravide mave frem og så har jeg været helt vild med vinterblomster. 

Hvad har I været glade for at gå i i løbet af 2014?

English:
When a year comes to an end I love looking back at what the year was all about. There's no doubt that 2014 has been an amazing and crazy year in our little home - you know that if you've been reading along. If you haven't I will do an 2014 update on what happened some other day but today I'll just start by having a look at what I looked like during the year. So here's my favourite outfit from every month of the year. 

2014 was the year I wore leopard print again for the first time since my Spice Girls days when I was a child. I loved my ombre hair and was kinda sad when I had to cut ot off and wasn't able to do it all over again, because I was pregnant. I loved bomber jackets, jumpsuit and (as always) dresses and skirts. Later in the year I was a huge fan of wearing clothes that would show off my pregnant body and I've fallen in love with winter florals. 

What have you enjoyed wearing in 2014?















1 kommentar:

  1. Ja, sikke en rejse! Jeg glæder mig til at læse opdate!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...