Sider

29.12.14

Christmas tutu

 Havde I allesammen en hyggelig jul? Det håber jeg! Juleaften for vores vedkommende var meget stille og rolig og først langt over midnat var vi færdige med at pakke gaver op og hygge. Det var sådan en dejlig aften. Vi har nydt at være sammen med familien de sidste mange dage. 

Som sagt var juleaften meget stille og rolig og det virkede da også en lille smule fjollet at hoppe i tylskørt, når der hverken var knald på håret, make-uppen, skoene eller festen for den sags skyld. Men nogle gange er et tylskørt det eneste rigtige - og sådan en dag var juleaften i år. Måske især fordi jeg først nu har fået fat i et tylskørt. Mit juleoutfit var afslappet og det gør egentlig bare, at tylskørtet bliver mindre pussenusset og det er fint nok med mig. Når det så er sagt, så følte jeg mig virkelig piget (når jeg ikke lige havde mine kæmpe vinterstøvler på - jeg havde ikke andet med mig!) og jeg glæder mig meget til at gå en helt masse med mit nye skønne nederdel. 

English:
How was your Christmas? I hope it was good! Christmas eve was a quiet and cozy one here and we spend all evening enjoying eachothers company - it was way past midnight before we had opened all our presents and went to bed. We've really enjoyed spending so much time with our families, it's been wonderful. 

Christmas eve was quite relaxing so I did feel a bit silly when I put on my pink tutu. My hair was kind of a mess, I didn't wear a whole lot of make up, my shoes were big winter boots and we didn't have a loud party or anything. But sometimes a tutu is what you need to wear and that was how I felt. The rest of the outfit was really relaxed which meant that the tutu wasn't too girly and that was fine by me. With that being said I felt really feminin (at least when I wasn't wearing my big boots, but I didn't bring any other shoes) and I'm really looking forward to wearing the skirt again and again and again. 

Skirt - H&M+ // T-shirt - New Look Inspire

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...