Sider

4.12.15

OOTD: Out of luck


Det er en slemt skuffet Malene, I har på linjen i dag. I denne uge har jeg nu brugt to næsten fulde formiddage på at forsøge at skuffe billetter til forbillede - både sang- og modemæssigt - nummer 1. Uden held, selvfølgelig. Håbet er selvfølgelig aldrig helt ude før koncerten er startet, men det ser sort ud lige nu. I hvert fald i forhold den oprindelige plan. Hvis du nu skulle kende nogle ærlige typer, der har fire - eller måske endda bare to - billetter til salg til Adele i Herning til maj, så må du gerne give mig et tip. 

Når det så er sagt, så skal jeg jo bare lige op på hesten igen. Såret er stadig lidt for åbent til, at jeg har kunnet få mig selv til at sætte hendes nye album "25" på, selvom det er et godt album. Og så kan jeg heldigvis minde mig selv om, at jeg har nogle andre, med garanti, mindeværdige koncertoplevelser på programmet næste år. Så det skal nok gå.

Og nu hvor vi så har snakket lidt om skuffelser, skal vi så ikke snakke om noget rigtigt rart i stedet? Som det her outfit for eksempel. Både over- og underdel er fra Zizzi, overdelen er dog så gammel, at den for længst har set sin sidste dag i butikkerne. Nederdelen med de fineste draperinger og det blødeste stof til gengæld kan du købe lige her hos Zizzi - endda i flere forskellige farver. Særligt efter at jeg er blevet mor, er jeg begyndt at sætte virkelig stor pris på looks som dette. Det er afslappet på den ikke alt for afslappede måde og det passer mig så godt for tiden, hvor jeg sjældent har en anledning til at klæde mig vildt pænt på, men samtidig skal passe på med at falde helt i fælden med nattøj dagen lang. 


English:
It's a dissapointed blogger you're looking at right now. This week I've spend several hours twice trying to get tickets to a concert with my icon number 1 - both singing and fashion wise, Adele. But I didn't have any luck. Of course hope is never really out before the show has started but it doesn't look good for the original plan of that evening. 

However I guess I just have to get back in the game - it's not the end of the world. However I'm still too sad to even think about listening to her new album again even though I love it. Luckily I have a few other concerts on my schedule for 2016 so that's good. They're no where near as big as the one with Adele, but they're going to be great anyway! 

And now we've talked about the bad things, let's talk about something good too, right? Like this outfit! Both the sweater and the skirt are from Zizzi. The sweater is too old to be in stores though, but the skirt you can get at Zizzi right here in several colours too. Especially after becoming a mom I'm loving looks like these. I mean... it's casual but not too casual. And that's nice in a time where I rarely have things to go to that I need to dress up for but I don't want to fall into the trap of wearing PJ's all day either. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...