Sider

12.12.15

Saturday night check in


Godaften! Har I haft en dejlig dag? Det har jeg, selvom jeg nu er mere end træt efter en hel dag på strøget med julegaveposer på armene. Jeg ville lige tippe om en helt fantastisk kjole, som lige er landet hos Zizzi - den er i hvert fald lige dukket op på bøjlerne hos min lokale Zizzi-pusher. Kjolen er lækker og blød og stribet! Jeg elsker striber. Med en blazer og røde læber, er du klar til fest. For sig selv er kjolen genial til hverdag. What's not to like? Du kan købe den hos Zizzi lige her

English:
Hi there! How was your day? Mine has been great and now I'm tired after walking all around town with bags of Christmas presents. I just wanted to tell you about this wonderful Zizzi dress. It's soft and it's got stripes - I love it! With a blazer and red lips you're ready for a night out and alone the dress is perfect for any day, any time. What's not to like? Find it at Zizzi right here. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...