Sider

18.4.12

Ordinary things

Lukas Graham - Rasmus Nøhr: Et samlesæt
Så nu har jeg gået rundt og nynnet med på Ordinary Things, Nice Guy, Drunk in the Morning i nogle uger efterhånden, så jeg synes det var på sin plads at smide Lukas Graham på min cd-hylde. Ikke at der rigtig er plads (jeg planlægger engang at have en meget stor lejlighed med rigtig meget plads til rigtig meget musik!). Men hjem kom den altså. I selskab med den rare Rasmus Nøhr og hans bedste sange.

God musik kan altid redde min dag! Hvilket musik kan du bedst lide at lytte til?

So I've been singing along to Ordinary Things, Nice Guy, Drunk in the Morning for a few weeks now, so I thought it was time to throw Lukas Graham into my collection of cd's. Not that I really have the space for it on my shelf, but... ( I plan to get a big appartment in the future with a lot of space for a lot of music!). I brought it home along with the greatest hist by Rasmus Nøhr.

Good music can really make my day! What music do you like to listen to?

2 kommentarer:

  1. Jeg er også faldet lidt for den kære Graham, men lige for tiden er jeg inde i en periode hvor musikken står på numre sunget af Glee castet :)

    SvarSlet
  2. Du siger noget godt! Glee. Jeg må vist hellere snart få samlet op på den serie igen.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...