Sider

21.4.12

Put a ring on it

Ringe/Rings: Skagen
Se hvad der lige dumpede ind af brevsprækken for en uges tid siden. Mindst en af dem har siddet trofast på min ene finger lige siden. Jeg kan ret godt lige at købe smykker til mig fra mig. Der er et eller andet selvtillidsstyrkende ved at forkæle sig selv på den måde.

I dag har postmanden og min kæreste også været søde ved mig. Det får I at se på et senere tidspunkt.

Look what the postman brought me a week ago. At least one of them has been on my finger ever since. I like buying jewelry to me from me. It gives me some kind of self confidense boost to spoil my self like that.

Today the postman and my boyfriend have been nice to me too. You'll get to see that later.

1 kommentar:

  1. Hahahha! this is cute! Yes, spoil yourself! It feels great when you do!
    LOL!
    Cute post!

    chunkyfunkymonkeyz.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...