Sider

4.11.12

Sunday Look Back (Week #44)

For at være ærlig, så er der ikke rigtig sket noget i denne uge. Så jeg har tænkt mig at hoppe listedelen over. Ugen er bare gået. Ingen nyheder er gode nyheder, som man siger. Udover et par smukke morgener, et par hyggelige aftener og en dejlig lørdag, som jeg brugte med min kæreste, så har jeg ikke noget spændende at fortælle. Eller det er ikke helt sandt. Min mor opdagede min blog i denne uge. Det er ikke fordi, det er en stor hemmelighed, at jeg har den - jeg har bare ikke vist den til min familie eller de fleste af mine venner endnu. Men mon ikke et kommer til at ske før eller siden? Men altså; pointen er, at hun sagde, hun kunne lide den. Og det gjorde mig glad.

 To tell you the truth - nothing really happened this week. So I'm going to skip the bullet-point part. The week just went by. I guess no news is good news. Apart from a few beautiful mornings, a few nice evenings and a lovely Saturday spent with my boyfriend I've got nothing to say. Well, it's not all true. My mom stumbled across my blog - hi mom! It's not that I was keeping it a big secret, I just haven't showed it to my family and most friends yet. I guess it'll happen sooner or later. Anyway! She said she liked it. And that makes me happy!

Forresten! Du kan følge mig på instagram - søg på malenefl
By the way! You can follow me on instagram - search for malenefl

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...