Sider

21.11.12

The Little Black Dress - my way to wear!

Det her er mit første indlæg til "Ways to wear Challenge", som smukke Gemma fra Biggirlsbrowse.com står bag. Jeg synes det er virkelig sjovt, at få stukket et eller andet tema i hånden og finde ud af, hvordan man selv vil tolke det. Det er ikke mindst sjovt bagefter, når man kan se, hvordan andre tolker samme tema på helt forskellige måder! Derfor tøvede jeg ikke længe med at melde mig på denne udfordring. Der er ingen grænser for, hvem der må være med - og jeg er virkelig spændt på at se, de mange forskellige ideer til samme outfit-tema. 

This is my first entry to "Ways to wear Challenge", that is hosted by the beautiful Gemma at Biggirlsbrose.com. I think it's really fun to get handed a theme and then figure out what to do with it. And it's even more fun afterwards when you get to see what others did different things with the exact same theme. So I didn't hesitate long when I heard of this challenge. There are no limits as to who can join - and I'm really exicted to see the many different outfits of the same theme. 

Jacket - Nanna XL / Kjole/Dress - Zhenzi / Strømpebukser/Tights - H&M+ /
Støvler/Boots - Bianco / Ring - Pieces / Halskæde/Necklace - ladybirdlikes.com
Ligeså spændt jeg var over at deltage i udfordringen, ligeså lettet blev jeg altså, da jeg fandt ud af at månedens tema er "den lille sorte kjole" - for det er da noget, man har i skabet i det mindste! Så var det jo bare, at vælge den ene, som skulle være med. De tiggede og bad allesammen pænt, men jeg endte ud med kjolen med de fine perler på skuldrene. Selvom jeg går meget i sort tøj, så synes jeg altså også, at det hele kan blive lidt for sort (jo, det kan jeg faktisk godt!), så derfor snuppede jeg lige vinterrøde strømpebukser på og en af mine elskede halskæder fra ladybirdlikes.com. 

Even though I was really excited about taking part in this challenge, I was also very relieved when I found out that the theme of the month was "The little black dress" - 'cause that's something you just have in your closet! Then the challenge was narrowed down to picking one - they all begged to be part of it, but I ended up with this dress with the pretty shoulders. Even though I often wear black clothes I also think it can get too dark (yes, I can!), so I paired up with winter red tights and my beloved butterfly necklace from ladybirdlikes.com. 

Vinden var en lidt voldsom fætter i dag og den ville i hvert fald gerne lege med. Til min store overraskelse, som I kan se på billederne nedenfor. Jeg kunne ikke stoppe med at grine, da jeg så billederne - de siger det hele. Så jeg tænkte, at jeg lige kunne sende et grin med jeres vej. Hvis I ellers kan se det sjove i det. Ellers står jeg bare her og ser dum ud.

The wind wanted to play along today. Much to my surprise as you can see on the pictures below. I couldn't stop laughing and so I thought I could send a little laughter your way too. If you think it's funny, that is... Well... I you don't I'll just be standing here looking like an idiot. An windblown idiot.


Men øh... Jeg fik da kontrol over situationen igen! Uden billeder af min popo endda.

But... I got the situation under control again! And we didn't get any pictures of my behind.



Hvis du trykker på billedet/knappen/linket (ja, det er faktisk et link. Smart, ikke?) nedenunder, så kan du følge med i opdateringerne i udfordringen. Sidst på måneden skulle for eksempel der gerne komme en oversigt over alle deltagerne.

If you click on the picture/button/link below you can follow the updates of the challenge. For an exapmle at the end of the month there should be a recap of all the participants. 


6 kommentarer:

  1. Oh my goodness!!! That dress ist sooooo pretty!!! You look so so beautyful!!!

    I have a bordeaux tight too but i have not try to wear it yet... i should!

    And youre pictures are so cool! I have to laught too!

    The dress is so glamourous and your makeup absolut gorgeous!
    Pretty pretty girl!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much!
      Go wear them, go wear them! :D

      Slet
  2. I love a good black jacket, almost as indispensable as the LBD :)

    SvarSlet
    Svar
    1. That is true! I've been searching for one since.... well, it feels like forever! Now I've finally found one. Or two.... ;)

      Slet
  3. Wow you are so beautiful and classy, I have just discovered your blog and I can't stop reading it!! Great another good find for my blog reading list...
    I write too not as often as I should but if you have a few minutes to spare www.whatpattydifusaloves.blogspot.co.uk
    Pat xx

    SvarSlet
    Svar
    1. Aw, thank you! Your comment just made my day.

      xx

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...