Sider

11.3.13

Get better-letter


Min søde veninde er på udveksling i Holland og da hun gik ind i tredje uges sygdom, besluttede jeg mig for at sende hende en pakke med det formål, at hun skulle få det bedre. NU! Ansigtsmasker, varme sokker, magasin, chokolade, c-vitaminer, halspastiller. Og en masse varme tanker. Om lidt mere end en måned skal jeg til Amsterdam og se hende. Det bliver skønt!

My sweet friend is in The Netherlands, doing a semester as an exchange student. When she entered the third week being sick I decided to send her a get-better-letter (well, package I guess), so she could get better. Right now! Facials, warm socks, a magazin, chocolate, vitamine c. And a lot of warm and loving thoughts! In a bit more than a month I'm going to Amsterdam to see her. I can't wait!


Hvad får dig til at få det bedre, når du er syg? Og har du 
nogensinde været i Amsterdam - i så fald, hvad skal jeg se/gøre?

What makes you feel better when you're sick? Also, have you
ever been to Amsterdam - what do I need to see and

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...