Sider

29.3.13

OOTD: Spring will be here. Soon. I hope.


Jeg ved ikke, hvorfor foråret bliver ved med at gemme sig - men jeg ved, at jeg altså ikke er fan af ideen om at vinteren bliver. Så jeg blev virkelig, virkelig glad den anden da, da solen faktisk nærmest tvang mig til at tage mine nye solbriller på. Normalt kan jeg ikke rigtigt lide solbriller og jeg har dem sådan set kun på, fordi jeg får hovedpine hvis jeg lader være. Men jeg er vild med den farve ligenu, så jeg blev nødt til at have dem (og til 40 kr., hvorfor skulle man så lade være?). På trods af solen var det stadig pivkoldt, så forårssko og - jakke får lige lov til at vente lidt endnu.

I don't know why Spring wont stop hiding - but I do know that I don't really like the idea of Winter anymore. So I was really, really happy the other day, when the sun forced me to wear my new sunglasses from H&M. Usually I don't really like sunglasses and I only wear them because my headaches make me wear them. But I'm crazy about this colour right now. So I had to have them. Even though the sun was out it was still soooo cold, so my spring shoes and jacket will have to wait a while longer...





Jeg er taget hjem til mine forældre i påsken, så jeg hygger med god mad og serier på dvd'en. Det er virkelig dejligt at få slappet af og set min dejlige familie. Hvad laver I i påsken? Jeg håber, I nyder den!

I went home to my parent's for Easter, so I'm spending the time with my wonderful family, eating nice food and watching nice series (read: The Pillars of the Earth - I love Eddie Redmayne). It's wonderful. What are you doing for Easter? I hope you enjoy it!

3 kommentarer:

  1. Love your sunnies! :)
    xoxo
    Suzanne
    www.writtenbysuzanne.com

    SvarSlet
  2. I love this blue on you!

    We're just staying at home this Easter, but tonight we're having guests for dinner :)

    SvarSlet
  3. I really love the touch of blue on your outfit :) !

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...