Sider

9.3.13

Thank god it's weekend

De sidste to uger har været enormt travle for mig og nu ånder jeg lettet op over, at jeg har weekend. Og over, at min kollega kommer hjem fra ferie på mandag, så jeg ikke behøver at være studerende og arbejde nærmest fuldtid på samme tid. Jeg er træt nu og derfor har jeg planer om, at resten af min weekend skal bestå af pæne forårsblomster i lejligheden, slik, tv, en god bog, varme strømper, nattøj og god mad (læs: pulled pork i morgen aften, pasta med laks og spinat i aften). Og måske en smule zumba, fordi det er skægt. 

The last two weeks has been suuuuper busy and now I'm just happy that it's finally weekend! And that my co-worker's holiday is over, so I don't have to be a fulltime student and fulltime worker at the same time. I'm so tired now and that's why I planned that the rest of my weekend will be all about flowers in my apartment, candy, tv, a good book, warm socks, pyjamas and nice food (read: pulled pork tomorrow and pasta with salmon and spinnach tonight). And maybe a bit of zumba, because it's fun!






Jeg glæder mig til næste weekend, for der skal jeg hjem til mine forældre og fejre min søsters fødselsdag. Og måske endda hilse på venner, som jeg ikke har set i en evighed! Og til frisør. Det bliver godt. 

I can't wait till next weekend, because I'm going to my parent's to celebrate my sisters birthday. And maybe even see friends I haven't seen since forever! And I'm going to my hair dresser. It'll be great! 

Hvad laver du denne weekend?

What are you doing this weekend?

2 kommentarer:

  1. That is an excellent way to spend a weekend!

    SvarSlet
  2. Enjoy your "free" time, Malene! ♡

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...