Sider

22.9.13

OOTD: Fall Flowers

Igår havde jeg et outfit på, som byder efteråret velkommen, synes jeg. Og så er jeg ret glad for, at en af mine favoritkjoler fra sommeren også kommer til at følge mig i efteråret. Og så har jeg købt mig nye efterårssko fra Ecco og fået den fineste ring af min kæreste, som "feltarbejdsgave". Jeg er superglad for den og det bliver rart, at have den på min finger, når nu jeg skal være væk fra ham en del over de næste to måneder, fordi jeg har travlt med at lave feltarbejde i København. 

Yesterday I wore this outfit and I think it welcomes fall well. And I'm really happy that one of my favourite dresses of this summer will be a fall favourite too. I've bought new Ecco shoes and I got the nicest ring from my boyfriend because I started my fieldwork. I love it and I know it'll make me happy when I'm away from him over the next few months. It's not that I won't be seeing him at all, but I'll be in Copenhagen a lot doing my fieldwork. 

Dress - Asos Curve / Cardigan - Nanna XL / Tights - H&M+ / Shoes - Ecco





Rings - Spinning and Jane Kønig


3 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...