Sider

22.12.13

A Christmas day in The Old Town


Min kæreste og jeg har efterhånden gjort det til en tradition at tage en tur i Den Gamle By i december for at samle julestemning. Det virker hver gang. I år var ingen undtagelse. Jeg elsker de gamle gader med de smukke huse. Jeg er også vild med de nyere dele af den gamle by - det er sjovt at gå rundt i nyere historie og jeg er vild med plakatmuseet. Her er lidt billeder fra vores eftermiddag derinde. 

My boyfriend and I have this tradition; we go to The Old Town in December to get in the christmas spirit. It works everytime. It worked this year too. I love the old streets and the beautiful houses. And I really like the new parts of the old town too - it's fun to walk around in newer history and I love the poster museum. Here's a few pictures from our afternoon. 










Dress - Asos / Jacket - Etage

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...