Sider

16.12.13

OOTD: You can wear a jumpsuit if you want


For et halvt år siden anskaffede jeg mig min første buksedragt - efter at have tænkt: "Ej, det kan man da ikke!" Altså... Jeg er tyk og jeg frygtede, at jeg ville ligne en teletubbie i sparkedragt. Men jeg købte en og den har været blandt mine favoritter det sidste lange stykke tid, for den er så rar at have på og jeg synes faktisk også den er ret smart. Måske ligner jeg af og til, fra den forkerte vinkel og alt det der, en tyk teletubbie alligevel - men jeg er faktisk ligeglad. Da jeg så at buksedragten nu var kommet i den her udgave kunne jeg ikke lade være med at anskaffe mig den, så jeg havde en ekstra at hygge rundt i! Og faktisk har jeg en tredje én på vej til mig også. Jeg havde alligevel aldrig regnet med, at jeg skulle have ikke en, ikke to, men tre buksedragter! 

English:
A half year ago I bought my first jumpsuit after a lot of time thinking: "I can't!" I mean... I'm fat, chubby, curvy (whatever you want to call it) and I thought I'd look like a teletubbie in a baby romper. But I went ahead and got it for myself and it's been a favourite of mine for a long time now. It so nice and comfy to wear - and I actually think it looks rather nice too. Sometimes, from the wrong angle and all that, I might look like a chubby teletubbie - but I really don't care. When I saw the jumpsuit with this print I had to get it. That means I have two jumpsuit to be comfy in now. And I have a third one coming my way. I didn't see that coming! Not one, not two, but three jumpsuits! 




I dag har jeg været ude med min søster og kæreste for at købe julegaver, drikke en spand kaffe på Starbucks og spise italiensk mad. December er fløjet forbi og jeg føler ikke, at jeg har nået halvdelen af det jeg skulle. Julegaverne er heldigvis stort set i hus, men så er der alt dér med juletraditioner, julehygge og eksamensforberedelser. Dét er jeg ikke kommet så langt med. Og nu er juleaften lige rundt om hjørnet - jeg forstår slet ikke hvor tiden blev af.  Den er vel gået med den sidste rest af mit feltarbejde og med den sidste rest af mit studiejob. 

English:
Today I've been shopping gifts for christmas, drinking buckets of coffee at Starbucks and eating Italian with my sister and my boyfriend. December has gone by so quickly and I don't feel like I've done half of the things I've wanted to do. Christmas eve is just around the corner - I've bought most of my presents but I've still got traditions I haven't done yet and I haven't done any preparations for my exam either. Time has just gone by, because I've been doing the last of my fieldwork and working a lot too. 



Er du klar til jul?
Are you ready for Christmas?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...