Sider

8.12.13

Zizzi picks - Grey winter


Igår sad jeg og dagdrømte om dovne, hyggelige vinter-weekender og samtidig klikkede jeg rundt på Zizzis hjemmeside. Det kom der denne collage ud af. Jeg er helt tosset med grå denne vinter og jeg er helt tosset med den udvikling, som jeg synes, at Zizzi har været igennem. Jeg har længe været glad for Zizzi, men indenfor det sidste års tid synes jeg, at de er blevet bedre og bedre til at lave tøj, som er on trend her og nu. De her grå lækre sager måtte altså godt tage med mig på juleferie.

Yesterday I was daydreaming about lazy, cozy winter weekends. At the same time I was clicking around Zizzi's webshop and this is how this collage was born. I'm crazy about grey this winter and I'm crazy about the development Zizzi has been going through. I've been a fan of Zizzi for a long time ow, but during the last year or so I think they've become so much better at making clothes that are on trend right now. And these grey beauties are welcome to join in on my Christmas holidays. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...