Sider

16.1.14

OOTD: Shorter than short

Hej søde mennesker! 
Den sidste uges tid har jeg skrevet eksamen og det betyder også, at der virkelig ikke sker en masse spændende på tøj-fronten herhjemme. I dag har jeg for eksempel bare en gammel sweater på, fordi jeg alligevel bare skal sidde indendøre og knokle med de sidste detaljer inden jeg skal aflevere i morgen. 

I forgårs skulle jeg dog i Føtex (vildt ikke?) med min kæreste og jeg overbeviste ham om, at siden det nok var det vildeste der kom til at ske i min eksamensperiode, så måtte jeg godt lige bruge tid på at sætte hår og lægge make-up. Og tage lidt billeder til bloggen. Men jeg skulle jo bare i Føtex, så det var nu ikke fordi, der blev gjort en helt masse ud af det - bortset fra at jeg havde en virkelig kort kjole på. 

English:
Hi sweeties!
For the last week or so I've been writing my exam which means nothing exciting is happening when it comes to clothing. Today to give an example I'm just wearing an old sweater because... well, I'm just gonna sit home anyway. I just need to fix these last details of my exam and be ready for handing it in tomorrow. 

The day before yesterday though I had to go grocery shopping (wild things, right?) with my boyfriend and I convinced him that since it was probably the wildest thing I was going to do during this exam it was okay that I spend some time doing my hair and putting on some make-up. And taking some pictures for the blog. But since I was just going to the grocery store I didn't excactly do alot - I did however wear a short, short dress. 






Kjolen er fra Junarose og den er kortere end kort. Fremover tror jeg mest, at jeg kommer til at bruge den som top, for der er noget særligt stressende ved at have en kjole på, når man ikke er sikker på, at ens røv er dækket. Men jeg kan altså virkelig godt lide printet på den. 

English:
The dress is from Junarose and as you can see it's shorter than short. In the future I guess I'll mostly wear it as a top with a skirt, since there's something really stressing about wearing a dress and not being sure it covers your behind. But I do adore the print!

1 kommentar:

  1. Det er et flot print, men ja, den er stressprovokerende kort :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...