Sider

1.4.15

OOTD: The dusty rose grew on me


Hvis du havde sagt til mig for bare et par måneder siden, at jeg skulle rende rundt i lyserødt tøj til foråret, så ville jeg have sagt, at dén skulle du simpelthen længere ud på landet med. Jeg har aldrig brudt mig om lyserød, men lige pludselig ud af det blå, så synes jeg simpelthen bare, at det er en lækker-lækker farve. Den lyserøde sag her har jeg på fornemmelsen kunne blive en klar forårsfavorit, så skal vi ikke bare bestille noget bedre vejr med det samme, så den bliver aktuel for alvor? 

Bilka og Føtex har for nylig relanceret deres tøjkollektion og deres brand hedder nu VRS - det har I måske lagt mærke til i diverse tv-spots. Plus size-delen går til en størrelse 52 og hedder stadig Jackie. Men med relanceringen og det nye brandnavn VRS lader det altså også til at snit, trends og kvalitet har fået et ryk opad - og hvem kan ikke lide modetøj til billige penge? Ja, jeg spørger bare. 
 Jakken og bukserne er begge to fra VRS og skulle lande i butikkerne lige netop i denne uge. 

English:
If you told me a few months ago that I would be wearing clothing in this colour in Spring I would have laughed so hard. I've never liked pink but out of nowhere came this love for the dusty rose - it's such a nice colour. I'm sure this jacket will become a spring favourite - so let's hope for better weather so that I can wear it a lot, okay? 

Cardigan/jacket - VRS Jackie / T-shirt - New Look Inspire
Mesh pants - VRS Jackie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...