Sider

8.9.15

OOTD: The last few sunkisses


Jeg synes det er så dejligt, at solen lige bestemte sig for at komme lidt tilbage i disse dage, hvor jeg har brugt næsten alle mine vågne timer på at finde vintertøj til min lille pige. Jeg er dog ret sikker på, at det ikke kommer til at ændre på, at det her var den blegeste sommer jeg har haft længe, men det skyldes nu ligeså meget, at jeg har prioriteret at være sammen med min datter og hun er så lille, at hun ikke må være ude i solen. Så det er jo så nemt. Dog formåede jeg faktisk at blive en lille smule solbrændt i ansigtet i weekenden - jeg troede ellers at jeg lige skulle have den første sommer i lang tid (eller nogensinde nærmest), hvor jeg ikke skulle blive rød. Ak ja, det er jo heller ikke særligt realistisk. 

Mens jeg nyder det sidste dage med lidt sommeragtigt vejr, så sørger jeg også for at stornyde min datter og det sidste af min barsel. Der er tre uger tilbage og jeg kan ikke helt rumme det - jeg er så nervøs og spændt over at skulle tage hende i hånden og gå op i vuggestuen. Jeg er også nervøs og spændt over mødet med jobjagten for alvor. Jeg forestiller mig, at det her outfit bliver en god ven i den sammenhæng - altså lige med strømpebukser dog. Det kan jeg godt lige se for mig til kommende jobsamtaler, kan I ikke? Så er outfittet altså klar. Så mangler jeg bare samtalerne! 

English:
I like that the sun decided to come back for a few days - and I like the irony of it 'cause I've been spending these days shopping winter clothes for my daughter. I'm pretty sure though that these last days of sunshine won't make any difference - this will be the most pale summer in a loooong time but I guess the fault is my own since I've been spending most of my time inside with my girl who can't be in the sun yet. 

But I'm enjoying these last days of summer and I'm also enjoying my last weeks of maternity leave. I've got three weeks left until I'm taking her to daycare and start searching for a job for real for real. I'm so nervous about it all - daycare and searching for a job. I really like this outfit and I think it'll be great for job interviews, don't you agree? So... the outfit is done, now I just need the interviews. 

Skirt - Zhenzi / Top - Asos Curve / Blazer - Nanna XL

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...