Sider

10.9.15

OOTD: There's love all around me

Coat - Zizzi Wardrobe of Wonders

Kender I de der dage, hvor man går i seng helt boblende af lykke og kærlighed? Der findes ikke noget bedre og jeg er så heldig, at det faktisk sker rigtig tit. For mig sker det typisk, når jeg har haft en dag lidt udover det sædvanlige, hvor vi i ro og mag har været sammen med de mennesker, som vi elsker allermest. Eller når vi bare har haft en helt almindelig hyggelig dag uden for meget babykaos, men med masser af glad pludren. 

De sidste to søndage har været nogle af de dage, der har været lidt udover det sædvanlige, hvor jeg gik virkelig lykkelig i seng. I søndags var vi på Food Festival hele dagen og det var bare sådan en hyggelig dag med masser af god mad og mosterhygge - min søster var nemlig med. Søndagen før fyldte min kæreste 30 år og det er den dag billederne her kommer fra. 

Vi samlede den nærmeste familie på Sjette Frederikskro til deres vidunderlige søndagsbrunch. Inden vi mødtes gik vi tur med Gry i skoven, så hun kunne være lidt ekstra udhvilet inden 22 af hendes nærmeste kom og nev hende i kinderne (okay, der var ingen der nev! Men 22 mennesker der gerne vil hilse og snakke og dikke-dikke er også overvældende nok). Det var sådan en dejlig dag, hvor man lige blev mindet ekstra meget om, hvor mange dejlige mennesker vi har omkring os.

Jeg havde taget min nye skønne kjole fra Zizzis nye Black Label på. Den er så smuk, selvom den måske godt lige kunne have brugt et strygejern, men sådan kan man jo altid være så bagklog. Jeg er fan er blondedetajlerne, perledetaljen og at der er knapper foran (det er altid rart, hvis nogen pludselig beder om en madpakke). Skoene er fra Sapprocher, som er et nyt dansk skomærke. Hvis du ikke allerede har læst min anmeldelse af skoene, så kan du læse det her.  

English:
Do you know those days where you go to bed with your stomach full of happiness and love? Luckily they happen a lot for me these days. They usually happen when we've had an extra ordinary day with people we love the most or when we've had a totally ordinary day without too much baby chaos but a lot of happy moments. 

The last two Sundays has been quite extra ordinary. Last Sunday was spend at the Food Festival and the Sunday before that was spend with a lot of family. My boyfriend turned 30 so we gathered the closest family to a wonderful brunch. This outfit is from that day. The dress is from Zizzis new Black Label and I love it! I love the lace details, the little pearl detail and the fact that it has buttons all the way through. My shoes are from Sapprocher which is a new Danish shoe brand - if you haven't read my review of the shoes just yet you can find it right here.  

Dress - Zizzi Black Label / Bag - from a market in Crete
Boots - Sapprocher





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...