Sider

25.3.12

OOTD: First day of Summer


Cardigan: Crizpy by Zhenzi - Tunika/Tunic: Crispy by Zhenzi - Underkjole/Longline top (underneath): Zay
Strømpebuks/Tights: Bilka (local store) - Støvler/Boots: Bianco


Jeg elsker når foråret viser sig fra sin varme side, som i dag. Det eneste minus er, at jeg allerede har hilst på nogle virkelig store myg! Det synes jeg alligevel lige er tidligt nok.

Sådan så jeg ud, da min kæreste og jeg tog ud til hans forældre tidligere i dag for at spise frokost. Der stod den på virkelig lækker curry, som jeg lige snuppede en opskrift med hjem på. Og så var hans mor så sød at reparere lidt småting for mig - blandt andet en syning i den blå tunika her og min sommerjakke, som jeg lige har fundet frem fra gemmerne.

I love it when Spring comes with warm days, like it did today. The only thing bad about it is, that I already said hello some really big mosquitoes! And that is a bit too early, if you ask me.

I looked like this when my boyfriend and I went to see his parents earlier today to have lunch with them. We had a really good Curry and I made sure to get the recipe right away. His mother is a sweetheart and repaired a few things for me - some seams in this blue tunic and my summer jacket that I wore for the first time today this year.

2 kommentarer:

  1. Fedt endelig at få sat et ansigt, og et outfit, på! Glæder mig til flere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det var også rart endelig at finde tid (og mod) til at gøre det.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...