Sider

17.3.12

Meant to be

Sandal - Ecco
Nogle gange bliver man nødt til at forkorte tiden mellem tanke og handling. Det her var et af de tilfælde. Jeg har ikke været i stand til at få dem ud af mine tanker den sidste uge og det må vel være et tegn? Burde jeg shoppe mere? Næppe. Kunne jeg klare tanken om, at de her ikke skulle være mine? Nej. Så sådan blev det.

Sometimes you have to shorten the time between thought and action. This was one of those times. I haven't been able to get them out of my mind this week and that has to be a sign, right? Should I be buying expensive sandals? Probably not. Could I bear the thought of these sandals not being mine? No. So there you have it.

2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare lækre!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Jeg kan heller ikke vente til det bliver dejligt sandalvejr udenfor. :D

      P.s. Ved du hvad? Det her indlæg var planlagt - og det er jo udgivet nu! Takket være dig. TAK!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...