Sider

14.3.12

Hearts all over

Tørklæde/Scarf: Pieces
Jeg er lige kommet hjem fra biografen. Filmen var fin, men heller ikke mere end det. Selskabet var til gengæld i top. Biografen ligger midt i et større center, så det kan godt være svært at snige sig tomhændet forbi alle butikkerne. Det lykkedes mig da heller ikke helt. Jeg kom hjem med tørklædet her. Jeg er endnu ikke hoppet på hele leopard-bølgen, men varmer ligeså stille op til det (I ved; det dér med at gå rundt om en trend et par gange). På afstand minder tørklædet her om leopardprint, men når man kommer tæt på er det bare fyldt med hjerter og kærlighed. Jeg kunne ikke bare lade det hænge dér.

Billedet her er taget med håndholdt mobilkamera og kvaliteten er derefter, men min kæreste har tralvt, så jeg har ingen fotograf i disse dage. Men hey; nu er der da kommet ansigt på, ikke? Man skal jo starte et sted!

I just got home from the cinema. The movie was fine, but no more than that. The company was great though. The cinema is in a big shopping center so it can be hard to walk by all the shops empty handed. And I didn't succeed even though I tried. I came home with this scarf. I haven't jump into the leopard wave yet, but I am starting to get it (You know; that thing about going around wondering about a trend for a while). At a distance it kinda looks like leopard print, but when you're close it's just filled with hearts and love. I couldn't just leave it hanging there.

I took the picture with the camera in my phone and I know the quality isn't all that great. But my boyfriend is very busy, so I don't have a photographer these days. But hey; now you have a face to put on me, right? You have to start somewhere!

2 kommentarer:

  1. Ihh du ser altså smuk ud! :) Og har selv overvejet det tørklæde i sååå lang tid! :D

    SvarSlet
  2. Ej, mange tak! :) Og tørklædet er fint. Det er også virkelig rart at have på. :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...