Sider

12.2.14

Sneak peak: Everything that can go wrong probably will go wrong


Godaften de damer! 
I dag skinnede solen fra en nærmest skyfri himmel (lige indtil det begyndte at regne vildt og voldsomt, men dér jeg var indenfor - så who cares?) og derfor skulle der da lige snuppes nogle billeder, så jeg kunne lave et OOTD-indlæg imorgen. Ja, solen skinnede, men det blæste også en halv pelikan og da vi kom ind igen og jeg kiggede billederne igennem kunne jeg ikke stoppe med at grine, fordi der simpelthen var så mange kiksede billeder i bunken. 

Det sker ikke så tit, at den slags billeder finder vej til blogs, men sagen er den, at den slags sker for alle (jo, det gør! Det håber jeg virkelig det gør). Og jeg tænker bare... Hvis det kan være til så forbandet meget underholdning for mig selv, så kan det jo også være, at I andre kunne smile lidt over det. Eller grine med mig. Eller af mig, hvis I vil. Men helst med mig. 

På det øverste billede i starten af indlægget kan I se, at det hele gik så godt, så godt... Jeg rendte bare rundt og legede supermand, indtil vinden ikke gad at lege den leg med mig længere. Så den begyndte at lege mod mig. Onde vind. 

English:
'Evening ladies! 
The sun was shining from blue skies today (until it started pouring down with rain but I was inside by then so who cares?) so it was time to do a few snapshots for an OOTD-post for tomorrow. And yes, the sun was shining beautifully but the wind also came out to play and when I got back inside to look at the photos I couldn't stop laughing because so many weird photos had found their way into the camera.

It doesn't happen a lot that photos like these are on blogs but the thing is; it happens to everybody (yes, it does! I really hope it does!). And I'm thinking... If I'm laughing so hard about it then maybe I could make you smile by posting it. And you could laugh with me. Or at me, if you want. But I'd prefer it if you'd laugh with me. 

On the picture in the beginning of this post, as you can see, everything is fine, just fine... I'm just running around pretending to be some kind of superhero. Until the wind didn't want to play that game with me anymore. It started playing against me instead. Stupid wind. 




Se, det gik jo helt galt! Der kom dog nogle rimeligt fine billeder ud af det også, som altså kommer på bloggen imorgen!

English:
It just went wrong! We did however manage to get a few lucky shots too and they'll be on the blog tomorrow!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...