Sider

25.4.14

What a wonderful world

Jeg er lige inde i en periode, hvor bloggen ikke finder sin naturlige plads i hverdagen - jeg håber på, at jeg inden længe får en rutine op at køre igen, men indtil da håber jeg bare, at I hænger i og at I har det godt. Herhjemme har vi travlt på den stille og rolige måde. Min kæreste er lige startet på sit allerførste fuldtidsjob - hurra! Og hurra for, at vi går sommeren i møde, så solen stadig er vågen, når han kommer hjem og jeg gerne vil bruge ham som fotograf. 

Igår havde vi en helt fantastisk aften, hvor vi var så heldige at indtage en gratis middag på fantastisk Restaurant Mellemrum, som min kæreste havde vundet til os. Det var en helt perfekt måde at koble af på og fejre hans nye voksenliv. I kan se billeder af den fantastiske middag på Instagram (@Malenefl). Jeg havde det her tøj på:

English:
Obviously the blog is having a hard time finding it's natural place in my life right now - hopefully I'll find a rutine again before too long but until then I hope you'll hang around and I hope you're doing good! We're busy at home right now. My boyfriend just started at his new, first ever, fulltime job - hurray! I'm so happy for him (but I'm also happy that Summer is just around the corner because that means that the Sun will still be up, when he comes home and I need him to be my photographer). 

We had an amazing evening last night. My boyfriend was the lucky winner of a dinner at an amazing restaurant here in Aarhus called Mellemrum. It was the perfect way to relax and celebrate his new adult life. I put a picture of the amazing dinner on Instagram, if you want to check it out (@Malenefl). I wore this: 


Top (from a dress): Junarose / Skirt - Junarose / Sneakers - Nike





2 kommentarer:

  1. Tak for en god blog - elsker din frisure! Sjovt, men jeg har også lige anskaffet mig en skjorte med nitter på skuldrene (den her: http://www.solo.dk/shop/skjorte-m-nitter-paa-skulderen--64222w802) ;)

    SvarSlet
  2. This top is amazing! Lovely kind of blue xx

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...