Sider

29.4.14

Wish I was wearing

Necklace, watch and nail polish: via Asos / Jumpsuit, sandals and sun glasses: via Dorothy Perkins
/ Thermo mug: via Imerco
I en blandet insipiration af 1) Det fantastiske vejr vi har for tiden og 2) At jeg i dag har skrevet under på min specialekontrakt, kunne jeg godt forestille mig, at det her outfit var noget så perfekt. Sidste sommer elskede jeg at skrive mine opgaver iført jumpsuits, fordi det er så ualmindeligt behageligt. Jeg forestiller mig, at det pæne lyn fra Dogeared skal symbolisere, at "lynet kan slå ned" når som helst i form af specialeinspiration og kreativitet. Uret og neglelakken er mest bare for at få mig til at smile undervejs. Hvor jeg helt sikkert også kommer til at benytte mig af kaffe. Jeg kan godt lide iskaffe om sommeren, men hvis nu jeg gerne vil have den varm af og til er et termokrus nok også meget smart....

English:
Inspired by 1) The lovely weather in Denmark these days and 2) The fact that I signed my thesis contract today I can only imagine this outfit to be perfect. Last Summer I loved writing my papers wearing a jumpsuit because it is so comfortable. The pretty necklace from Dogeared is supposed to symbolize that (hopefully) "the lightning will strike any time" and give me inspiration and creativity. The watch and the nail polish are there to make me smile and I'm sure I'm going to drink quite a lot of coffee. I like ice coffee in the Summer, but if I want my coffee hot some days I'm sure a thermo mug will be nice to have. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...