Sider

30.4.14

Hey Summer! Please don't go!


Ej, hvor har vejret bare været skønt de sidste dage, hva'? Sådan må det altså gerne blive ved. Jeg er lidt ked af at damen i tv siger, at vejret bliver køligere fra nu af. Jeg trøster mig med, at det trods alt stadig er tidligt i foråret og at solen nok skal nå at kigge frem mange gange endnu. Håber jeg. Det er jo virkelig ikke til at vide i det her lille land.

Billederne er fra den anden dag, hvor jeg gik et par ture i det dejlige vejr og læste til mit speciale udenfor. Ja, jeg har godt nok også lige snuppet en forkølelse med i købet - men det er vist bare sådan reglerne er for mig på denne tid af året. 

English:
The weather has been truly great lately here in Denmark. I wouldn't mind if it stayed that way so I was kind of sad when I heard the weather woman in tv saying that it will be colder from now on. I tell my self that it's still just early Spring and that the sun a lot of time to come back. At least I hope so - when you live in Denmark you really can't be sure. 

The pictures are from Monday. I spend that day walking and reading in the sun. And I was the lucky winner of a cold too - but I guess that's just the name of the game this time of year, when you're me. 

Dress - Asos Curve / Denim shirt - Asos Curve / Shorts - Gina Tricot
Sunglasses - H&M / Sneakers - Nike Free


1 kommentar:

  1. Super fed kjole!
    Måske man skulle gøre lidt mere i blonder....

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...