Sider

11.4.14

OOTD: How have you been?

Wow, det er længe siden, hva'? Jeg beklager stilheden, men jeg har været ramt af sygdom og overvældende træthed og jeg har valgt, fornuftig som jeg (af og til) er, at prioritere sådan, at den energi, som jeg så rent faktisk havde er blevet brugt på at læse op til det dér speciale, som jeg går igang med inden så længe forhåbentligt. Og før jeg så mig om var der så gået noget nær to uger uden et pip på bloggen - sådan kan det jo gå! Men jeg er her altså stadig og det håber jeg virkelig også I er. Er I? Og har I haft det godt de sidste par uger? 

English:
Wow, it's been a while hasn't it?! I'm sorry about the silence, but I've been knocked out by illness and I've been sooooo tired, so I chose - sensible as I (at least sometimes) am - to put the little energy that I had into the research I'm doing on my thesis. It won't be long until I sign the contract and begin that journey. So... Before I knew it almost two weeks had gone by without a word on the blog - I guess that's just how it goes. But I'm still here and I hope that you are to! Are you there? And how have you been the last couple of weeks?

Skirt and top - Asos Curve
Her er lige et hurtigt outfit fra den anden dag, hvor jeg mødtes med nogle søde, søde piger, som jeg har sunget I kor med. Vi lavede mad, snakkede, grinte og spillede spil hele aftenen og det var simpelthen så hyggeligt at se dem igen. I aften skal jeg ud at spise med min kærestes forældre og jeg glæder mig som et lille barn til godt selskab og vanvittig god mad - det bliver så godt! Min tøjkrise er lige overstået, fordi min søde kæreste besluttede sig for at hjælpe mig og på mindre end fem minutter havde han fundet to (ja, to!) outfits som duede. Det er jo nemt at have tøjkrise, når han er her!

English:
Here's an outfit from the other day where I met up with some lovely girls I know from the choir I was part of a year ago. We made dinner, talked, laughed and played games all night and it was so nice to see them again. Tonight I'm going to have dinner with my boyfriends parents and I can't wait - it's good company and the food is amazing. It just can't go wrong! My outfit crisis just went away because my boyfriend decided to help me. It took him less than five minutes to find two (yes, two!) outfits for me to choose from. Life is easy as long as he's here!





1 kommentar:

  1. This top is incredible! I love the whole outfit, one of my favs! xx

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...